Gå til innhold

Steam Greenlight er nå lansert (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er egentlig poenget med dette?Hvorfor ikke bare lempe ut det som er av spill så folk kan kjøpe det de vil?

 

Du klarer sikkert å finne ut hva som er poenget hvis du tenker deg litt om... Se på spillene på appstore feks... 70% der er jo helt bak mål og mening. Blir jo deprimert hver gang jeg gidder å sjekke om det er noen bra spill. Og det hadde jo vært digg å ha en platform på PC som tok litt mer interesse enn å tjene en haug med penger på å selge dritt. Eller er jeg den eneste som tenker i den retningen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er egentlig poenget med dette?Hvorfor ikke bare lempe ut det som er av spill så folk kan kjøpe det de vil?

 

Du klarer sikkert å finne ut hva som er poenget hvis du tenker deg litt om... Se på spillene på appstore feks... 70% der er jo helt bak mål og mening. Blir jo deprimert hver gang jeg gidder å sjekke om det er noen bra spill. Og det hadde jo vært digg å ha en platform på PC som tok litt mer interesse enn å tjene en haug med penger på å selge dritt. Eller er jeg den eneste som tenker i den retningen?

 

Smaken er som baken. The Last Remnant har vel 66% på Metacritic, men PC-versjonen er muligens det spillet i hele min veldig lange spillkarriere jeg har kost meg mest med. Jeg har ikke satt meg inn i disse Greenlight-greiene men det er jo synd hvis man risikerer å miste gode opplevelser bare fordi et flertall ikke "skjønner det".

Lenke til kommentar
Hva er egentlig poenget med dette?Hvorfor ikke bare lempe ut det som er av spill så folk kan kjøpe det de vil?
Du klarer sikkert å finne ut hva som er poenget hvis du tenker deg litt om... Se på spillene på appstore feks... 70% der er jo helt bak mål og mening. Blir jo deprimert hver gang jeg gidder å sjekke om det er noen bra spill. Og det hadde jo vært digg å ha en platform på PC som tok litt mer interesse enn å tjene en haug med penger på å selge dritt. Eller er jeg den eneste som tenker i den retningen?

 

Et meget godt eksempel på spill som aldri burde ha endt opp på steam er vel Death and the fly, som rett og slett virker som ren svindel... Makan til elendig spill skal man lete lenge etter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...