Gå til innhold

Disse indie-spillene bør du prøve (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er alltid gøy å lese artiklene dine Joachim! Jeg har en svær mengde med spill på GOG og Steam jeg ikke engang har prøvd ennå, men jeg fikk heller lyst til å spille disse spillene istedet. Alle virket gøyale og som de har noe (ihvertfall for meg) unikt å komme med, med unntak av Bang Bang Racing (det er flere andre lignende racing spill som jeg har mer lyst til å spille.)

 

The Sea Will Claim Everything hørtes spesiellt interessant ut.

* Eventyrspill med ganske åpen struktur.

* En politisk kommentar til samtiden skrevet som en fabel i et eventyrland.

* Håndtegnet grafikk

* Flott musikk (smaken er selvsagt som baken, men jeg regner med at det ikke er enda en fantasiløs etterligning av Howard Shore og Jeremy Soule :)

 

Skulle egentlig tro at det var et bestillingsverk jeg hadde bestilt i søvne.

 

Jeg fikk lyst til å linke til en annen politisk fabel, denne i form av en fire minutters lang rockesang. Nå er ikke jeg noe særlig fan av Libertanisme, mest mulig frie markeder og andre høyre-ekstreme ideologier, men man blir definitivt klokere av å smake på litt forskjellig i fra den politiske buffeen.

Rush - The Trees:

http://www.youtube.com/watch?v=zXeUvDOMgGY

 

 

Jeg håper enda det er lenge til du "pensjonerer" deg Joachim, Gamer.no kommer ikke til å bli det samme etterpå!

Endret av Mithridates_InnleggNO
Lenke til kommentar

har hatt nok kurry i dag så står fint over det her indie greia gitt ..

 

Hvorfor i all verden kommenterer du stadig vekk PC spill du som hater PC og ikke spiller på PC engang? Vondt å se at det kommer 10x så mange spill på PC som på konsoll?

 

skal ikke få lov til å kommentere heller nå nei. pga en sur rompa amiga fyr... som ikke eier en snert av litt humor...

Lenke til kommentar

har hatt nok kurry i dag så står fint over det her indie greia gitt ..

 

Hvorfor i all verden kommenterer du stadig vekk PC spill du som hater PC og ikke spiller på PC engang? Vondt å se at det kommer 10x så mange spill på PC som på konsoll?

 

skal ikke få lov til å kommentere heller nå nei. pga en sur rompa amiga fyr... som ikke eier en snert av litt humor...

Når kommentaren din er totalt meningsløs skjønner jeg ikke helt hva som er poenget nei. Ikke noe problem med humor om flesteparten forstår det er humor heller, men da må det faktisk være morsomt.

Lenke til kommentar

Når kommentaren din er totalt meningsløs skjønner jeg ikke helt hva som er poenget nei. Ikke noe problem med humor om flesteparten forstår det er humor heller, men da må det faktisk være morsomt.

 

Stiller meg egentlig likegyldig til bakgrunnstøyen disse kommentarene er. Vet ikke om intensjonen er provokasjon, humor eller innsikt, men 64zombie bør revurdere strategien. De feiler stort sett på alle områder.

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...