Gå til innhold

Anbefaling: Sports-TV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen som nevner Sony hx855? Er et tv dere burde nevnt her,spesielt når dere legger ut samsung tv,den koster 18 tusen,bedre tv overall enn samsungen og alle som er i mellom klassen,den kostet over 20 tusen for noen mnd siden..skjerp dere

 

Hva med LM760? Milevis bedre enn 670.

Lenke til kommentar

Sports-TV!??! Ingen har vel noen sinne kjøpt en tv som er tilpasset sport. En tv er en tv, og samtlige i dag er så å si null forskjell når det gjelder å vise sport på TV. Vi har såkalt "Progressive scan" som HW kanskje har hørt om? Dette var en nyhet på 30-tallet, altså 80-ish år siden. Skal folk kjøpe TV er det vel om å gjøre å få best mulig TV, ikke en som har sports-modues eller what-not?

Lenke til kommentar

Dere burde så absolutt hatt med Sony HX855 i denne artikkelen. Den gir bedre bilde enn Samsung sin ES8005, og til en mye lavere pris. Samsung sliter fortsatt med "sportsbildet" sitt, som de har gjort i et par år.

Sony HX855 er overlegen hva farge- og sortgjengivelse angår, samt mye raskere bildeprosessering.

 

Årets beste LED <25.000kr er uten tvil Sony KDL55HX855, i følge de fleste anerkjente tester jeg har lest.

 

Derfor synes jeg dere burde gjort litt bedre research før dere anbefalte Samsung sin toppmodell, som er langt dyrere - og dårligere (eller mindre bra, blir vel riktigere).

Lenke til kommentar

Virkelig storslått overskrift....Hva skjer når OL og TDF er ferdig da? "Må" man kjøpe ny tv til en ny happening da eller..?De mest idiotiske grunnene, imho, for å kjøpe ny tv må være sports-arrangement.

 

Om man er skikkelig skikkelig virkelig sportsidiot, og planlegger å ligge inne å se på tv hele sommeren, er det greit å ha en god tv å se på. Folk er forskjellige, og skjønner godt at noen er så ivrige.

 

Spør du meg er Tour de france noe av det døveste som går på tv. Veldig dyktige kommentatorer, men å se i timevis på noe som avgjøres siste sekundene er for meg bortkastet.

 

Selv sitter jeg 5 meter ifra en 46" tv. Synes ikke jeg kan ha noe større, da jeg kun benytter kabeltv rett fra veggen :)

 

Tv'n min kommer til å stå ubrukt mesteparten av sommeren!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sports-TV!??! Ingen har vel noen sinne kjøpt en tv som er tilpasset sport. En tv er en tv, og samtlige i dag er så å si null forskjell når det gjelder å vise sport på TV. Vi har såkalt "Progressive scan" som HW kanskje har hørt om? Dette var en nyhet på 30-tallet, altså 80-ish år siden. Skal folk kjøpe TV er det vel om å gjøre å få best mulig TV, ikke en som har sports-modues eller what-not?

 

En tv er ikke en tv og det kan være stor forskjell på å se sport på et tv.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg kjøpte meg Samsung 55" Smart 3D LED-TV ES8005 I Oktober i 2011 og jeg er strålende fornøyd. For ett bilde det er i denne tv.. :)Jeg og resten av familien koser oss med det vi mener er en "KONGE" TV. Hilsen Bjørn

 

Det skal godt gjøres, siden denne modellen ble lansert i april 2012 :)

Tipper du mener D8005.

 

For all del, en god TV! Men fortsatt - den taper dessverre mot HX855, som de absolutt burde hatt med i anbefalingene her.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg kjøpte meg Samsung 55" Smart 3D LED-TV ES8005 I Oktober i 2011 og jeg er strålende fornøyd. For ett bilde det er i denne tv.. :)Jeg og resten av familien koser oss med det vi mener er en "KONGE" TV. Hilsen Bjørn

 

Det skal godt gjøres, siden denne modellen ble lansert i april 2012 :)

Tipper du mener D8005.

 

For all del, en god TV! Men fortsatt - den taper dessverre mot HX855, som de absolutt burde hatt med i anbefalingene her.

:eek: Unnskyld her er det en helt klar feil tastet/kopiert takk for at du så feilen tidlig. jeg har nå endret det til rett D8005.

Ha en strålende Duppeditt helg. :):w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...