Gå til innhold

- Han mente ikke det han sa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg kommer IKKKE til å kjøpe W8. Jeg ser ingen fordeler, og deres Metro design er tåpelig på en PC. Med mindre W8 har vesentlige ytelsesforbedringer.. Vil ikke engang prøve den ut.

 

Har prøvd ut windows 8, og det virker ekstremt dårlig. Gjennom hele opperativsystemet har de fjernet det som virket og byttet det ut med store firkantede touchvenlige knapper som ikke virker. Det er i tillegg ekstremt tregt å laste inn menyer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg kommer IKKKE til å kjøpe W8. Jeg ser ingen fordeler, og deres Metro design er tåpelig på en PC. Med mindre W8 har vesentlige ytelsesforbedringer.. Vil ikke engang prøve den ut.

 

Har prøvd ut windows 8, og det virker ekstremt dårlig. Gjennom hele opperativsystemet har de fjernet det som virket og byttet det ut med store firkantede touchvenlige knapper som ikke virker. Det er i tillegg ekstremt tregt å laste inn menyer.

 

Grunnen til at knappene ikke virker er fordi den windows 8 versjonen som har blitt tilgjengelig er en dev preview, altså ikke beta engang....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg kommer IKKKE til å kjøpe W8. Jeg ser ingen fordeler, og deres Metro design er tåpelig på en PC. Med mindre W8 har vesentlige ytelsesforbedringer.. Vil ikke engang prøve den ut.

 

Har prøvd ut windows 8, og det virker ekstremt dårlig. Gjennom hele opperativsystemet har de fjernet det som virket og byttet det ut med store firkantede touchvenlige knapper som ikke virker. Det er i tillegg ekstremt tregt å laste inn menyer.

 

Grunnen til at knappene ikke virker er fordi den windows 8 versjonen som har blitt tilgjengelig er en dev preview, altså ikke beta engang....

 

Det er en Consumer Preview som ble sluppet sist, Developer Preview'en ble sluppet før jul.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Blir interessant å se hvor mange som oppgraderer ja. Jeg vurderer sterkt å gjøre det selv. Planen var egentlig å kjøpe Win8 fra consumer preview og til slippdato, men manglende 3. partsdrivere gjorde at jeg kjører Win7 foreløpig. Når alle drivere er på plass rundt slippdato blir det ny vurdering av oppgradering.

Lenke til kommentar

jeg kommer IKKKE til å kjøpe W8. Jeg ser ingen fordeler, og deres Metro design er tåpelig på en PC. Med mindre W8 har vesentlige ytelsesforbedringer.. Vil ikke engang prøve den ut.

 

Hva med det nye filsystemet?

 

Generelt synes jeg det er mye snakk om metro, og kanskje litt lite snakk om andre ting når det gjelder win8.

 

AtW

Lenke til kommentar

jeg kommer IKKKE til å kjøpe W8. Jeg ser ingen fordeler, og deres Metro design er tåpelig på en PC. Med mindre W8 har vesentlige ytelsesforbedringer.. Vil ikke engang prøve den ut.

 

Du kan skru av Metro og bruke Windows 8 med samme design som Windows 7 minus startknappet. Diverse tester viser en veldig stor ytelsesforbedring (søk på google) og OSen som en helhet er raskere med å starte applikasjoner og OSen i seg selv.

Lenke til kommentar

Jeg er vist i motsatt bås. Synes W8 ser veldig lovende ut. Jeg ble positivt overrasket av W7, men ville aldri beskrevet det som noe bedre enn "ikke fullstendig forferdelig". W8 derimot ser ut som det kan være helt ok. Starter raskt, de gjør noe nyttish med GUIet i stedet for grufulle KDE kloner (Og det kommer fra en som misliker store deler av KDE), skal vist ha en mye bedre versjon av NTFS, fjernet masse bloat fra kernelen og Mom.exe. CSS i stedet for de stygge GUI APIene, fjernet masse av komponentene som oftest blir brutt inn i.

 

Jeg gleder meg til at PC-spill kommer til å suge litt mindre =P

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er vist i motsatt bås. Synes W8 ser veldig lovende ut. Jeg ble positivt overrasket av W7, men ville aldri beskrevet det som noe bedre enn "ikke fullstendig forferdelig". W8 derimot ser ut som det kan være helt ok. Starter raskt, de gjør noe nyttish med GUIet i stedet for grufulle KDE kloner (Og det kommer fra en som misliker store deler av KDE), skal vist ha en mye bedre versjon av NTFS, fjernet masse bloat fra kernelen og Mom.exe. CSS i stedet for de stygge GUI APIene, fjernet masse av komponentene som oftest blir brutt inn i.

 

Jeg gleder meg til at PC-spill kommer til å suge litt mindre =P

 

Glad for at jeg ikke er den eneste som syntes dette. =)

Lenke til kommentar

sutrekoret er igang igjen ser jeg.

Kan du tenke deg at noen av oss her har brukt Windows siden 90-tallet og rett og slett vet hvordan vi vil at et OS skal se ut og fungere... Jeg er mer imponert over Cononical sitt Unity for Ubuntu da enn jeg er over Microsoft sin Metro. Men som nevnt tidligere, så kan Metro funke fint på nettbrett.

Lenke til kommentar
jeg kommer IKKKE til å kjøpe W8. Jeg ser ingen fordeler, og deres Metro design er tåpelig på en PC. Med mindre W8 har vesentlige ytelsesforbedringer.. Vil ikke engang prøve den ut.
Har prøvd ut windows 8, og det virker ekstremt dårlig. Gjennom hele opperativsystemet har de fjernet det som virket og byttet det ut med store firkantede touchvenlige knapper som ikke virker. Det er i tillegg ekstremt tregt å laste inn menyer.
Grunnen til at knappene ikke virker er fordi den windows 8 versjonen som har blitt tilgjengelig er en dev preview, altså ikke beta engang....
Det er en Consumer Preview som ble sluppet sist, Developer Preview'en ble sluppet før jul.

 

Er fortsatt ikke Beta enda, hvis de ikke har endret plan skal det komme noe i sommer, men det vil muligens ikke hete beta.

Lenke til kommentar

sutrekoret er igang igjen ser jeg.

Kan du tenke deg at noen av oss her har brukt Windows siden 90-tallet og rett og slett vet hvordan vi vil at et OS skal se ut og fungere... Jeg er mer imponert over Cononical sitt Unity for Ubuntu da enn jeg er over Microsoft sin Metro. Men som nevnt tidligere, så kan Metro funke fint på nettbrett.

 

Hvordan en 'bra' OS skal se ut er helt subjektivt og gretne gamlinger hater alltid forandringer. Det er fortsatt mange som ikke vet at man kan skru av metro og bruke en lignende layout som Windows 7 minus startknappen. Windows 8 er på alle måter et bedre operativsystem enn Windows 7.

Endret av Symmetrical
Lenke til kommentar

Windows 8 er på alle måter et bedre operativsystem enn Windows 7.

Det vet vi ikke enda. Godt mulig det er noen alvorlige bugs eller mangler viktig hardware/teknologi støtte

 

Jeg har testet preview versjonen og ikke oppdaget noen som helst former for bugs annet enn manglende driverstøtte og mange tester på nettet viser en betydelig ytelsesforbedring i sammenligning med Windows 7. Jeg er allerede solgt overbevist.

Endret av Symmetrical
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...