Gå til innhold

Nå kan du trille istedenfor å gå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Kult med nye dingser, men 6 km/t var ikke mye. :D

Slik som de kjørte rundt i kontorene og på bildene i videoen minner det meg om menneskene i WALL-E.

 

wall-e-fat-people-in-chairs1.jpg

Lenke til kommentar

6 km rekkevidde og 6 km/t var ikke mye nei

 

Tar en time med denne dingsen som du går på 20 minutter..

6 km er ganske frisk gåing, ikke så langt under grensen til jogging for de fleste mennesker. Klarer du å i så veldig mye over 6 km/t skal jeg ihvertfall la meg imponere. Men det betyr ikke at de fleste mennesker finner det naturlig å gjøre det samme.

 

Skal du forflytte deg 6 km på 20 minutter må du bevege deg i 18 km/t. Det er godt over i løpehastighet. Er du faktisk så glad i å løpe rundt skal du få lov til det av meg, men da er du neppe i målgruppen for denne dingsen heller. ;)

Endret av A-Jay
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg var så nære å kjøpe en SBU v2 i vinter at jeg hadde tastet inn kredittkortnummeret og var klar til å trykke OK. Så tok jeg meg et øyeblikk og tenkte meg om:

 

-Det er vinter

-Den koster 12 000,- NOK

-Det er en av de første kommersielle modellene av produkttypen

 

Jeg kom frem til at jeg skulle avvente kjøpet litt. Nå som v3 allerede har kommet ut har det vist seg å ikke være det dårligste valget jeg har tatt.

 

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Jeg var så nære å kjøpe en SBU v2 i vinter at jeg hadde tastet inn kredittkortnummeret og var klar til å trykke OK. Så tok jeg meg et øyeblikk og tenkte meg om:

 

-Det er vinter

-Den koster 12 000,- NOK

-Det er en av de første kommersielle modellene av produkttypen

 

Jeg kom frem til at jeg skulle avvente kjøpet litt. Nå som v3 allerede har kommet ut har det vist seg å ikke være det dårligste valget jeg har tatt.

Her i EØS/EU vil den vel regnes som moped da den ikke har vanlige sykkelpedaler. Dvs du må ha skilt, betale avgift osv, og du får ikke lov til å bruke den på gang- og sykkelvei, sykkelfelt osv.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...