Gå til innhold

Hva lanserer Samsung i morgen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet releasedato på s3 i norge?

Tror ikke noen har en eksakt dato foreløpig. Det er imidlertid ventet i løpet av mai. Dette er muligens en av grunnene til at Samsung ventet såpass lenge med lanseringen av GSIII for å komme tettere mot releasedatoen.

Lenke til kommentar

Skal de holde en pressekonferanse ala Apple? Kanskje med direkte live-stream, eller må vi pepre "F5" tasten på diverse nettsider for å få med oss hva som blir lansert i morgen?

 

Er veldig usikker på om min iPhone 4 "overlever" ett år til, eller om den er moden for utbytting allerede nå på sommeren og da kan det jo være unektelig interessant å se hva Samsung kan levere og det vil være direkte avgjørende på hvorvidt jeg kanskje er villig til å teste ut Android igjen etter at jeg hadde en Google Nexus med Android 2.1 (?) tilbake i tiden som jeg fant noe skuffende.

 

 

Noe åpen for det meste for øyeblikket, så det kan bli alt fra iPhone 5 (iOS), Galaxy SIII (Android) eller kanskje jeg skal teste ut en Windows Phone om de kommer med noen litt mer interessante og sanse modeller iløpet av sommeren. Men det må en skikkelig telefon med noe ekstra til for at jeg skal bytte fra iOS da jeg har vært storfornøyd med det til nå, har vært skuffet over Android tidligere og jeg fremdeles oppfatter Windows Phone til å ligge litt i bakleksa når det kommer til antall applikasjoner og muligheter det har å tilby. Er også en fordel å få beholdt alle apps osv som jeg alt har i iOS naturligvis, men kommer det en fristende Android eller Windows Phone telefon så skal vi ikke se bort ifra at det blir til at jeg tester en slik en iløpet av sommeren.

Lenke til kommentar

<<<<Skal de holde en pressekonferanse ala Apple? Kanskje med direkte live-stream, eller må vi pepre "F5" tasten på diverse nettsider for å få med oss hva som blir lansert i morgen?>>>>

 

www.samsung.no - sendingen starter imorgen kl 20 står det på frammsiden der.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...