Gå til innhold

Intervju: – Den avanserte simulatoren ligger under overflaten (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som gammel FS-entusiast kan jeg ikke si annet enn at for meg er dette spillet komplett uinteressant. Trenger mer innhold før det blir spennende.

 

Enig. De har regelrett fjernet muligheten for tredjeparts-pakker, noe som gjør Flight helt uinteressant for meg også.

 

Flight simulator har i alle år vært selve grunnmuren, og utgivere slik som PMDG f.eks har gjort spillet interessant. Uten disse utgiverne, så ville ikke FS hatt den store fanbasen de har i dag.

 

Håper noen andre kan ta over staffetpinnen etter M$, men heldigvis så har FSX mange år levetid igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Helt fullstendig uinteressant. Mikrotransaksjoner er abbonement i forkledning. Og ubegrenset griskhet i praksis.

 

En bedre måte å øke lønnsomhet på er å senke lønninga til ledere og profitten til eiere noe lavere enn de femsifrede antall prosent de er høyere enn snittlønna på deres ansatte.

Lenke til kommentar

Som gammel FS-entusiast kan jeg ikke si annet enn at for meg er dette spillet komplett uinteressant. Trenger mer innhold før det blir spennende.

 

Enig. De har regelrett fjernet muligheten for tredjeparts-pakker, noe som gjør Flight helt uinteressant for meg også.

 

Flight simulator har i alle år vært selve grunnmuren, og utgivere slik som PMDG f.eks har gjort spillet interessant. Uten disse utgiverne, så ville ikke FS hatt den store fanbasen de har i dag.

 

Håper noen andre kan ta over staffetpinnen etter M$, men heldigvis så har FSX mange år levetid igjen.

 

Som mange års FSX-entusiast har jeg selv gått over til X-Plane 10. LItt annerledes men etter litt tilpassing må jeg si jeg storkoser meg der jeg flyr fra ENGM til ENZV i mitt CRJ-200. Fantastisk følelse og må si at grafisk ser landskapet, teksturer og detaljer langt bedre ut enn FSX, for ikke å snakke om lys.

 

Uansett hvor mye Microsoft prøver å påstå at de ikke har forlatt spillergruppen som vil ha en flysimulator er det nettopp det de har. Jeg tror jeg vil påstå at vi aldri vil se mulighetene for type komersiell flyving (Boeing 737, osv). Vi vil ikke se flyene, ikke ATC, ikke noe.. Fokuset vil være på pent, lokalt landskap som du kan fly småflyene over.

Endret av Untouchab1e
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg vil påstå at vi aldri vil se mulighetene for type komersiell flyving (Boeing 737, osv). Vi vil ikke se flyene, ikke ATC, ikke noe.. Fokuset vil være på pent, lokalt landskap som du kan fly småflyene over.

Med tanke på at achievements som "fly fortere enn Mach 3" og "transporter over 25000 passasjerer" er i spillet allerede tror jeg vi vil se mye annet innhold enn småfly. I alle fall hvis spillet blir populært nok til at MS kan tjene penger på det.

Lenke til kommentar
Som gammel FS-entusiast kan jeg ikke si annet enn at for meg er dette spillet komplett uinteressant. Trenger mer innhold før det blir spennende.
Enig. De har regelrett fjernet muligheten for tredjeparts-pakker, noe som gjør Flight helt uinteressant for meg også.Flight simulator har i alle år vært selve grunnmuren, og utgivere slik som PMDG f.eks har gjort spillet interessant. Uten disse utgiverne, så ville ikke FS hatt den store fanbasen de har i dag.Håper noen andre kan ta over staffetpinnen etter M$, men heldigvis så har FSX mange år levetid igjen.
Som mange års FSX-entusiast har jeg selv gått over til X-Plane 10. LItt annerledes men etter litt tilpassing må jeg si jeg storkoser meg der jeg flyr fra ENGM til ENZV i mitt CRJ-200. Fantastisk følelse og må si at grafisk ser landskapet, teksturer og detaljer langt bedre ut enn FSX, for ikke å snakke om lys.Uansett hvor mye Microsoft prøver å påstå at de ikke har forlatt spillergruppen som vil ha en flysimulator er det nettopp det de har. Jeg tror jeg vil påstå at vi aldri vil se mulighetene for type komersiell flyving (Boeing 737, osv). Vi vil ikke se flyene, ikke ATC, ikke noe.. Fokuset vil være på pent, lokalt landskap som du kan fly småflyene over.

 

finnes det noe utvidelse til x-plane enda ? tenker da på pmdg 737 eller lingende.

testet x plane demoen for litt siden men de orginale flyene var ikke noe å skryte av syns jeg

Lenke til kommentar
Som gammel FS-entusiast kan jeg ikke si annet enn at for meg er dette spillet komplett uinteressant. Trenger mer innhold før det blir spennende.
Enig. De har regelrett fjernet muligheten for tredjeparts-pakker, noe som gjør Flight helt uinteressant for meg også.Flight simulator har i alle år vært selve grunnmuren, og utgivere slik som PMDG f.eks har gjort spillet interessant. Uten disse utgiverne, så ville ikke FS hatt den store fanbasen de har i dag.Håper noen andre kan ta over staffetpinnen etter M$, men heldigvis så har FSX mange år levetid igjen.
Som mange års FSX-entusiast har jeg selv gått over til X-Plane 10. LItt annerledes men etter litt tilpassing må jeg si jeg storkoser meg der jeg flyr fra ENGM til ENZV i mitt CRJ-200. Fantastisk følelse og må si at grafisk ser landskapet, teksturer og detaljer langt bedre ut enn FSX, for ikke å snakke om lys.Uansett hvor mye Microsoft prøver å påstå at de ikke har forlatt spillergruppen som vil ha en flysimulator er det nettopp det de har. Jeg tror jeg vil påstå at vi aldri vil se mulighetene for type komersiell flyving (Boeing 737, osv). Vi vil ikke se flyene, ikke ATC, ikke noe.. Fokuset vil være på pent, lokalt landskap som du kan fly småflyene over.

 

finnes det noe utvidelse til x-plane enda ? tenker da på pmdg 737 eller lingende.

testet x plane demoen for litt siden men de orginale flyene var ikke noe å skryte av syns jeg

 

Finnes jo tonnevis av utvidelser til X-Plane! Sjekk http://www.x-plane.org/]her[/url].

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...