Gå til innhold

Bekrefter Samsung Galaxy S III-utsettelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Garanterer at de skal lansere samtidig med Apple og iPhone i sommer for å fjerne fokus fra iPhone 5.

 

Sikkert og bra er det , iPhone trenger konkurenter som tar bort litt av fokuset, for de har jo en enorm fordel som såkalt "statustelefon " noe man også ser i tester dær feks 4S får seksere omtrent overalt, til tross for mangler som andre telefoner sliter med å oppnå en 4 for....

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Like greit at de venter... Må jo kjøpe denne her når den kommer tror jeg...Utrolig fornøyd med min SG2, men om speksa forsvarer en oppgradering så blir det deal...

Mtp at S II fortsatt er den kraftigste mobilen du får tak i, både på CPU (der ingen bortsett fra Note er i nærheten) og gpu (der flere andre enheter riktignok har/e på vei med samme GPU) er det egentlig bare skjermen de kan forbedre noe støre. Det, scrollehjul (som neppe kommer uansett) og dedikert kamerknapp er vel egentlig de eneste "minusene" med en S II i dag.
Lenke til kommentar

-> Byggekvaliteten (som nevnt)

-> Mangler notifikasjonsLED - hvordan i helvete får det an å IKKE inkludere det i 2011? I tilleg lyser jo ike skjermen opp ved alle varsler heller, så man ender opp med å måtte trykke på den hvert femte minutt for å se om det har skjedd noe.

-> Mangler scrollehjul. Det er det vel snart ingen som kommer med, men med tanke på at den on-scren-pilen som skal hjelpe deg å velge hvor markøren skal stå har dårligere satt opp sensitivitet enn på noen annen Androidmobil je har testet, er den ganske elendig på epost, dokumentskriving og redigering, og lengre sms-er der man ofte ender opp med å måtte gå tilbake i teksten. Regner med det kan fikses med custom roms, har ikke kommet helt dit enda.

-> Mangler kameraknapp. Dette er en like idiotisk og meningsløs mangel som notifkasjonsLED og er likedan helt utilgivelig.

 

Det er noen av feilene jeg kommer på i farten. :p

 

Men selv er jeg godt fornøyd med S II, og valgte den nylig fremfor både Galaxy Nexus og Motorola Razr. Noen dårlig telefon er det absolutt ikke, og de manglene den har er stort sett litt for dårlig tweaket software.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...