Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skjer med at stygge jenter tror de er noe på byen?


mike88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel egentlig ikke utseendet det er noe galt med her, men mer oppførselen. Alle som "tror de er noe" ute på byen er jo egentlig usmakelige. Folk får være seg selv, da er det mye mer trivsel! :)

 

sant nok, men har merka at det ofte er de stygge/mindre pene jentene på byen som er overlegne, frekke og bitchete

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herrefreden, er alltid like kos å bli lagt an på på den måten. Ser jo hele holdningen, liksom litt sånn "jeg gjør deg virkelig en tjeneste ved å legge an på deg nå altså, siden jeg er laaaaangt over din liga".

 

Klarer liksom ikke å holde maska da, selv om jeg kanskje virker sånn superbitch når jeg får lættis når en fyr prøver å legge an på meg på byen.

 

Så gutter: vær koselig, ærlig og deg selv! det slår alltid bedre an ute på byen enn å kjøre på med triks fra feks The Game.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan være at: pene jenter blir lagt merke til andre steder enn på byen, så de er mer vant til dette, og vet at det skjer fordi de ser bra ut. Stygge jenter blir sikkert lagt mer an på ute på byen, og siden de er stygge, tror de folk legger an på dem bare fordi de vil få seg noe (lettere å få ei stygg jente enn ei fin). + Det kan være måten du snakker til dem på. Har du lagt merke til om du snakker til dem på samme måte som du gjør med ei pen jente. Kanskje du selv er mer frekk mot dem...?

Lenke til kommentar

Kan være at: pene jenter blir lagt merke til andre steder enn på byen, så de er mer vant til dette, og vet at det skjer fordi de ser bra ut. Stygge jenter blir sikkert lagt mer an på ute på byen, og siden de er stygge, tror de folk legger an på dem bare fordi de vil få seg noe (lettere å få ei stygg jente enn ei fin). + Det kan være måten du snakker til dem på. Har du lagt merke til om du snakker til dem på samme måte som du gjør med ei pen jente. Kanskje du selv er mer frekk mot dem...?

 

Dette kan stemme igrunn.

 

Jeg tror måten jeg snakker på er den samme enten de er fine eller stygge, kan feks ta en episode fra 1 uke siden, jeg og en kamerat står og snakker så ba han meg gå bort til en gruppe jenter som satt og snakka så tok jeg på hun ene ikke særlig fin og sa han liker deg, altså at vennen min liker hun hu så såvidt på meg og snudde seg med engang what a bitch.

Lenke til kommentar

Hva er det du prøver å si her?

Det er ingen hemmlighet at jenter stiller seg mer kresen til valg av seksual- og livspartner. Velkommen til samfunnet gutten min

 

Hvor ofte ser du en kjekk kar og en stygg dame sammen? veldig sjeldent. En stygg kar og en pen dame derimot ser man daglig, så der tar du nok feil jenta mi.

 

Greia er at stygge jenter på byen har får høy selvtilit, de tror de kan få hvem de vil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Selvfølgelig finnes det tilfeller av det meste her i verden. Den generelle gjennomsnittlige vestlige kvinne stiller strengere krav til valg av partner framfor den gjennomsnittlige vestlige mannen.

 

Tilfeller? er det tilfeldig at jeg bare ser stygge menn og pene damer ilag enn det motsatte?

 

Jeg vet ikke hvor du får denne informasjonen fra men om det stemmer så gjelder ikke de høye kravene så mye utseende til mannen, som det gjelder penger og status.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...