Gå til innhold

Samsung Galaxy S kan få Android 4.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Årets toppmodeller får oppgraderingen

 

Hvorfor er det så vanskelig og oppdatere alle mobilene? mulig presser prisene så hart at de rett og slett ikke tjener penger på og oppdatere telefonene. Det går an og roote nesten alle android telefoner, men fortsatt gidder ikke selskapene og gjøre noe. hvorfor kan ikke android selskapene gjøre det samme?

 

- The original iPhone and iPod touch G1 (2007) don't get the update at all -- they're not compatible.

 

- The iPhone 3G and iPod touch G2 (2008) get the update, but don't get multitasking, custom wallpaper, and Bluetooth keyboard support.

 

- The iPhone 3GS and iPod touch G3 (2009) get all the features except those requiring iPhone 4 hardware, mainly FaceTime video chat.

 

- The iPhone 4, which ships in a few days, gets all the new features of course.

 

hær ser vi at det finns noen i bransjen som gjør det bra, men det er et annet OS, finns ingen gode eksempler på android siden :thumbdown:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Samsung Galaxy S, Galaxy Tab now said to possibly get 'Value Pack' instead of Ice Cream Sandwich.

 

In the continuing story of "Nobody knows what the hell's going on with the Galaxy S and Galaxy Tab," (see Part 1 and Part 2) a new report out of Korea suggests that the manufacturer's 2010 flagship devices may receive a "Value Pack" update instead of a full-fledged refresh to Android 4.0 Ice Cream Sandwich. The "Value Pack" -- we'd expect a better name once all the translation and marketing is done -- would bring some of the sex of ICS without the hastle of an actual OS update.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det jeg mener er at telefonen er gammel. Så det å si 'Skulle bare mangle' føler jeg er igrunn litt feil.. Når en telefon er nesten 2 år gammel og fortsatt blir oppdatert, da føler jeg det er en tjeneste fra Samsung.

 

Jeg mener forpliktelsene for oppdateringer bør følge garantien/salgsargumentene de liker å bruke når de lanserer nye produkter ...

Lenke til kommentar

Når jeg allerede kjører (en alpha av) ICS på min Galaxy S, og ser at den flyr og ikke har problemer med minnemangel, blir det åpenbart at denne avgjørelsen kun er opp til Samsung sin økonomiske avdeling..

Nå er det også mulig at ICS med Touchwiz oppå ville blitt for mye for den kraftige, men gamle, telefonen, og at Samsung ikke vil lansere uten det. Eller kanskje de bare er lei av å modifisere Android-rammeverket hver gang en ny versjon kommer ut?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mener 2.3.4 er offieselt lansert for de fleste og 2.3.5 for noen, men nå følger jeg ikke stort med på det som blir lansert offisielt. :p Siste Samsung har lagd er et par 2.3.6 utgivelser.

 

Og jeg synest det er dårlig av Samsung å si at Galaxy S ikke vil kjøre ICS bra nok når, som sagt tidligere, AOSP versjonen av ICS fungerer veldig fint nå, og det er snakk om porting av forumbrukere. Eneste som kunne gjort at ICS ikke kjører bra nok på SGS er Samsung sin egen TouchWiz som får ICS til å se mindre ut som ICS og gå tregere, da vil jeg heller at de skal gi ut en AOSP versjon optimalisert til SGS av Samsung.

 

Men vi som vil ha ICS får vel klare oss med porter, de funker allerede flott men har et par småting enda. Gi det en liten stund til så kan hvem som helst få ICS på sin SGS, med eller uten Samsung sin hjelp.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...