Gå til innhold

Samsung Galaxy S kan få Android 4.0


Anbefalte innlegg

skulle bare mangle

 

Bare vær glad du heller. Telefonen er ganske gammel igrunn.

 

Du kan ikke være særlig gammel eller skorter det på andre områder ? Hva er feil med en to år gammel toppmodell ? Det er kun penger som avgjør hvorvidt Samsung tilbyr 4.0 eller ikke og det kan vel hende de rent økonomisk vil tjene på å tilby denne oppdateringen på en helt fin telefon.

Jeg gleder meg til fjortissene som bytter telefon hver 6 måned blir gamle. Når pensjonspengene forlengst har tatt slutt kan de se tilbake på et liv fullt av meningsløse valg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skulle bare mangle

 

Bare vær glad du heller. Telefonen er ganske gammel igrunn.

 

Du kan ikke være særlig gammel eller skorter det på andre områder ? Hva er feil med en to år gammel toppmodell ? Det er kun penger som avgjør hvorvidt Samsung tilbyr 4.0 eller ikke og det kan vel hende de rent økonomisk vil tjene på å tilby denne oppdateringen på en helt fin telefon.

Jeg gleder meg til fjortissene som bytter telefon hver 6 måned blir gamle. Når pensjonspengene forlengst har tatt slutt kan de se tilbake på et liv fullt av meningsløse valg :)

 

Det er ingen krav på at Samsung oppdatere telefonen om jeg ikke tar feil. Så uansett hvilken produsent som gjør dette for forbrukerne er jo bare positivt.

Lenke til kommentar

De som bruker android har inngått en avtale med google på å oppdatere telefonene. Når det gjelder Galaxy S er det nok ikke noe krav lenger ettersom denne har passert de 18 månedene det er referert til over her. Slikt sett er all oppdatering utover denne perioden uansett modell og merke å anse som positivt. Jeg tror Samsung har fått litt trykk fra kunder og kanskje derfor vil snu.

Lenke til kommentar

Dette kan jo være greit. alle telefoner som er helt tilbake som 2 år gamle. skal kunne ha ett greit nok spec til å dra 4.0

bare dette med nfc og så der som kanskje kan stoppe det litt opp.

 

Jeg mener ikke at en samsung galaxy 5 skal klare dette men sånn som Galaxy S- Nexus s- Galaxy W- Galaxy R og diverse:)

Lenke til kommentar

De som bruker android har inngått en avtale med google på å oppdatere telefonene. Når det gjelder Galaxy S er det nok ikke noe krav lenger ettersom denne har passert de 18 månedene det er referert til over her. Slikt sett er all oppdatering utover denne perioden uansett modell og merke å anse som positivt. Jeg tror Samsung har fått litt trykk fra kunder og kanskje derfor vil snu.

Dette gjelder jo også de amerikanske utgavene av Galaxy S som ikke er 18 måneder gamle. Når vi i tillegg vet at Galaxy S faktisk solgte bra, og har bedre HW enn iPhone 4, så er det ingen grunn til at den ikke skal få oppdatering til ICS, noe annet ville vært et tegn på at Samsung ikke bryr seg om kundene sine.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da var 'valuepack' versjonen av Android 2.3.6 for SGS ute for de som vil flashe den.

 

I9000XXJVU (2.3.6)

Changes:

Galaxy Note Lockscreen

Face Unlock

Galaxy S2 Photo Editor

Camera is better and can also take picture while shooting video + Minor UI Change

Auto-Rotation is fast - Fast switching from portrait to landscape

 

Er vel en bekreftelse på at det ikke blir noe ICS. :(

 

Glemte link:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1431596

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det jeg mener er at telefonen er gammel. Så det å si 'Skulle bare mangle' føler jeg er igrunn litt feil.. Når en telefon er nesten 2 år gammel og fortsatt blir oppdatert, da føler jeg det er en tjeneste fra Samsung.

 

Tjeneste? Det heter for dårlig service. Til og med Apple som tenker bare å tjene penger på deg med å gi deg minimalt med: kompatibilitet, støtte og frihet betjener fortsatt sin 3Gs som er nesten 3 år gammel, men ventet ikke på så dårlig service ifra samsung, first I will fuck you like a princes, in the face, than throw you like a garbage, like a rotten apple thru a window... Snakk om forståelse om ytelse og støtte, ser ikke deg som administrator eller sjef i noe selskap, vil ikke at sjefer i store selskap skal ha samme visjon og tenkegang som du har.

Lenke til kommentar

Det jeg mener er at telefonen er gammel. Så det å si 'Skulle bare mangle' føler jeg er igrunn litt feil.. Når en telefon er nesten 2 år gammel og fortsatt blir oppdatert, da føler jeg det er en tjeneste fra Samsung.

 

Tjeneste? Det heter for dårlig service. Til og med Apple som tenker bare å tjene penger på deg med å gi deg minimalt med: kompatibilitet, støtte og frihet betjener fortsatt sin 3Gs som er nesten 3 år gammel, men ventet ikke på så dårlig service ifra samsung, first I will fuck you like a princes, in the face, than throw you like a garbage, like a rotten apple thru a window... Snakk om forståelse om ytelse og støtte, ser ikke deg som administrator eller sjef i noe selskap, vil ikke at sjefer i store selskap skal ha samme visjon og tenkegang som du har.

 

QQ

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...