Gå til innhold

Sony vil måle kroppen din (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet blir enklere når frøkna maser på meg om at det er på tide å skru av playstationen og lage middag; våpen blir mer treffsikre når jeg blir frustrert over at lagkamerater setter seg fast i fortauskanter eller tar kollektivt selvmord ved å slenge seg foran våpnene mine, og spillfigurene begynner å svette når airconditioningen streiker?

 

Ah, fremtiden er ubetvilsomt på vei inn i heimen nå. (=

Lenke til kommentar

For å ta de to eksemplene Sony gir på bruksområder:

 

Jeg vet om noe som reagerer etter sinnsstemningen din. Det kalles virkeligheten. I et spill vil jeg ha lyst til å kunne late som jeg er en annen person i en annen sinnstemning, det er liksom en del av grunnen til å spille.

 

Og justere vanskelighetsgraden? Rubber band AI v2. Jeg hatet det når det kom, og jeg tror ikke jeg vil like det mer når det er basert på biometriske data. Det gir ingen incentiv til å forbedre seg når vanskelighetsgraden justeres automatisk etter hvor mye du sliter.

 

 

Lenke til kommentar

Hva om vanskelighetsgraden stiger når du blir stressa? Ville ikke det være mer realistisk?

 

Ville jo ødelegge moroa totalt? Om man sliter med noe gjør man det ikke verre. Blir som å øke vekten i benkpress selv om man ikke greier det man har på allerede, eller høyden i høydehopp selv om man hoppet under stanga. Man prøver ikke hardere, man bare gir opp og finner noe annet og morsomt å drive med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...