Gå til innhold

Her er Galaxy Nexus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det viktigste for meg er at Audio-APIen får en oppussing, slik at de kvitter seg med lydforsinkelsen. Jeg har lyst til å teste ut en musikk-app som ikke gir meg 100ms i forsinkelse på hvert tastetrykk, og et spill med lydeffekter som kommer på samme tid som jeg utfører handlingen. Det er en skandale at dette ikke har blitt prioritert tidligere, spør du meg.

Lenke til kommentar

Har lyst på denne! Eller note? Får ikke bestemt meg. Får vente og se hva som skjer, hadde sykt lyst på s2 også men vil vente å se litt:-) får klare meg med galaxy taben min en stund til, da min ekstra mobil tok kvelden pga såkalte vannskade! Blir morsomt å lese mer om denne telefonen:-)

 

Mobil har jo vært flinke til å komme med info om denne før lanseringen. Synes vi ikke kan kreve de skal døgnet for å få med seg lanseringen. Selv om det hadde ikke gjort noeO:-)

Lenke til kommentar
' timestamp='1319013829' post='18464350']

Det er visst dårligere GPU i Galaxy Nexus, enn den som sitter i Galaxy S 2.

Noe å tenke på... Note har vel samme GPU som Galaxy S 2? + høyere frekvens..

Stemmer...

 

Note har samme SoC som Galaxy S II, bare klokket litt høyere på CPU-siden. GPU der er en Mali-400. GPU i Galaxy Nexus er en PowerVR SGX 540, som er ganske svak sammenlignet med både Mali-400 og SGX 543MP2 som sitter i Apple A5.

 

41612.png

 

En så svak GPU samtidig som oppløsningen på skjermen økes er ikke bra, skjønner ikke hvorfor Google ikke ville bruke Samsung sin egen SoC, den er bedre enn OMAP4430.

Lenke til kommentar

Rå telefon. Når skal disse mobil "skribentene" få inn i sitt tjukke hue at høyere MEGAPIXLER ikke gir et bedre kamera. Her får du 4.0 android rett fra Google og vil alltid få oppdateringer med en gang. Alt folk en gang gidder å sammenlikne med Samsung Galaxy II osv...me touchwiz herket.

Lenke til kommentar

Ikke så forskjellig fra SGS2 mao på specs? Eller er jeg på mongobærtur nå?

 

Men kult! Gleder meg til å se hvilken telefon som fanger blikket mitt neste gang. Det blir ikke denne, though I do see the appeal av en nexusmobil med updates direkte fra google uten å vente på TW/Sense/etcetcetc varianter.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...