Gå til innhold

Nytt King's Bounty til våren (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte og spilte gjennom The Legend for en tid tilbake. Det er ikke på noen måte noe dårlig spill, men 1/3 uti spillet ble det utrolig mye repetisjon. I starten var det også en del vanskelige kamper, men spillere ble lettere og lettere jo lenger jeg spilte det.

 

Til slutt var det en kamp for meg å fullføre spillet fordi jeg var lei. Hadde liksom forventet meg mer etter alle de fantastiske anmeldelsene.

Lenke til kommentar

The Legend og Armored Pincess er virkelig to fantastiske spill, og serien har blomstret opp som en av mine favorittserien noen gang! Skal snart sette ut på nye eventyr i Crosswrolds.

 

Så dette var virkelig gode nyheter. Håper det kommer nok en ny rase, og mange nye individuelle krigere til de nå eksisterende rasene. Det er dette som først og fremt holder liv i nye entreer, samt mange småe ndringer som totalt øker spillopplevelsen.

 

Og når de sier at spillet skal inneholde en ny og SPENNENDE historie kan jeg ikke annet enn å le. Og enda mer magi, trenger vi det? Jeg bruker nesten aldri magi, og pleier heller å selge de scrollsa jeg får, og heller bruke rage box eller pet dragon. Men uansett gleder jeg meg stort!!

Lenke til kommentar

Historien er relativt uinteressang. MYE viktigere at spillet er underholdende UAVHENGIG av historien. Håper de fjerner den tullete babydragen fra forrige spill, og erstatter det med noe mere fryktingytende...kanskje en av Valkyrienene overtar ? Høres i så fall bra ut :)

Lenke til kommentar

Ferb, I dag, 16:36

 

[...]

 

"Og når de sier at spillet skal inneholde en ny og SPENNENDE historie kan jeg ikke annet enn å le."

 

Der sa du det, Ferb.

 

Fatter ikke at et spill med så god spillmekanikk og balanse i de taktiske kampene, kan være så borti hamp-ræva dårlig på det som normalt skulle kunne bli kalt "historie." En tirade av kjas og skitprat med fullstendig uinteressante karakterer gjennom hele spillet. Utviklerne kunne med fordel kuttet ned x antall A4-sider med tekst. Heldigvis er kampene morsomme, de gjør hele spillet.

 

Har en mistanke om at oppfølgeren KB: WotN ikke er et heeeelt "nytt" spill som sådann. Joda, nye miljøer, ny hovedkarakter, monstre og slikt. Fikk bare en følelse av repetisjon; Interfacen har svært likt design som forrige, så jeg kjenner ikke ordentlig lukta av nybil - for å si det på den måten. Same shit, new wrapping?

Endret av Gamer.no-follower
Lenke til kommentar

Historien er relativt uinteressang. MYE viktigere at spillet er underholdende UAVHENGIG av historien. Håper de fjerner den tullete babydragen fra forrige spill, og erstatter det med noe mere fryktingytende...kanskje en av Valkyrienene overtar ? Høres i så fall bra ut :)

 

Dragen synes jeg er, sånn rent spilmekanisk sett, et morsomt innslag. (Etterhvert blir det jo litt de samme angrepene som benyttes). Ble overrasket da jeg fant ut at den ikke vokste seg større, helt enig i at den burde endret utseende parallelt med leveløkning. En "fearsom dragon" som er baby :) Nu vel.

Lenke til kommentar

Historien i Kings Bounty er uviktig. Her står gameplay i høysetet. Og hvilket gameplay! Det er som en vakker versjon av Heroes III. Mange av questene er forsåvidt også fantastisk underholdende, med referanser i øst og vest for den som har kunnskap til å ta dem :>

 

Soundtrackene er også i en klasse for seg...<3

 

Gleder meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...