Gå til innhold

Her er oktober-mobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig... ENDELIG kommer Xperia Pro. Den er så sen at jeg føler den er utdatert før den er lansert, men jeg er spent på mottakelsen. Er mest spent på batteritiden. Er den god er det ganske sikkert et kjøp. Når kan vi vente en anmeldelse av Xperia Pro, kjære Amobil? :innocent:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Endelig... ENDELIG kommer Xperia Pro. Den er så sen at jeg føler den er utdatert før den er lansert, men jeg er spent på mottakelsen. Er mest spent på batteritiden. Er den god er det ganske sikkert et kjøp. Når kan vi vente en anmeldelse av Xperia Pro, kjære Amobil? :innocent:

 

Er helt enig med deg! har ventet på den sia mobilmessen. Føle å den begynner å bli litt utdatert, men hvor mye skal man egentlig kreve fra en telefon. Den er god nok til det meste. Glede mæ til test, men skal kjøpe den uansett med en gang lokal butikken får den inn :love:

Lenke til kommentar

Kjøpte Sony Ericsson Xperia Live (with Walkman™) tidligere i dag, er storfornøyd med UI, SE sine widgets/moduler, lyd via både interne høyttalere og 3.5-jack, systemets respons og hvor godt alt "flyter", skjermens generelle kvalitet og bakgrunnsbelysning.

 

Nå gjenstår det bare å se om batteritiden er så ektremt god som SE hevder i sine spesifikasjoner.

 

(Krysser fingerene for at jeg ikke "jinx'et" min fremtidige opplevelse med denne mobilen nå.)

Endret av djchange
Lenke til kommentar
Men fordi Nokia i februar annonserte samarbeid med Microsoft og overgang til Windows Phone 7 blir N9 sannsynligvis både den første og den siste Meego-telefonen fra Nokia.

 

Det ironiske er at Nokia-dödaren Stephen Elop blokkerte for N950-releasen tidligere i år, og stoppet utviklingen av MeeGo fordi "det var for langt igjen" før MeeGo var klar til salg. De måtte ha et system de kunne gå over på umiddelbart.

 

 

Hvor er WP7-telefonene deres nå, Elop? Hvor er systemet dere måtte over på fordi MeeGo var for langt fram?

 

Samtidig har altså Nokia nå, nok en gang, begynt på et NYTT Linux-basert, Qt-drevet operativsystem. Fem skritt tilbake og to skritt fram. Etterhvert typisk for Nokia.

 

Steven Elop, HP sparket Leo Apotheker. Fordi han tok dumme avgjørelser om å avslutte det de dreiv på med å få bra. Føler du deg trygg når du ser på aksjekursen nå?

 

:X

Endret av tommyb
Lenke til kommentar

Meego er ikke ferdig i det hele tatt da. Maemo6/Meego Harmattan er jo ikke the actual Meego.

 

Det kan godt komme flere telefoner med Meego Harmattan, det vet vi enda ikke.

 

Men jo, enig i at planen til Nokia virket mer sammenhengende back in the day: Meego på high end, Symbian på midrange og s40 på feature phones, med QT dekkende over hele linja.

 

Eh who cares.

 

WP telefonene til nokia er meget godt mulig rett rundt hjørnet, da N9 ikke sendes ut i div markeder (USA, UK, India, Tyskland, etc).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...