Gå til innhold

Ukens nettutgivelser (3DS, DSi, Mac, PC, PS3, PSP, Wii, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Street Fighter 3! Verdens beste turneringsspill. At last.

 

http://www.youtube.com/watch?v=KS7hkwbKmBM

 

Sånn høres det ut når en japaner blocker en hel super move og fullfører med sin egen super move. Det krever robot-skills å få det der til. I SF3 holder det nemlig ikke med å bare holde stikka fra motstanderen for å blokke. Parry-mekanikken gjør at man ikke tar noe damage hvis man timer blokkinga perfekt. Derav jubelen for det Daigo (Ken) presterte der. Pluss at dette var den store kampen mellom USA's beste og Japans beste spiller på turneringa. Det kommer rundt 20 sekunder.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kult med ny episode av Hector. Kjøpte den, men ser ut som at det kun var mulig å kjøpe hele serien på Steam. Jaja, 5 euro for alle tre episodene er nå greit, selv om jeg hadde den første episoden fra før.

 

Når du har en episode fra før, får de andre 2 episodene rimeligere. Jeg hadde ingen fra før og hadde valget mellom 14.99 euro på Steam eller 19.99 dollar på Telltale sin hjemmeside.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Street Fighter 3! Verdens beste turneringsspill. At last.

 

http://www.youtube.com/watch?v=KS7hkwbKmBM

 

Sånn høres det ut når en japaner blocker en hel super move og fullfører med sin egen super move. Det krever robot-skills å få det der til. I SF3 holder det nemlig ikke med å bare holde stikka fra motstanderen for å blokke. Parry-mekanikken gjør at man ikke tar noe damage hvis man timer blokkinga perfekt. Derav jubelen for det Daigo (Ken) presterte der. Pluss at dette var den store kampen mellom USA's beste og Japans beste spiller på turneringa. Det kommer rundt 20 sekunder.

 

Den der er så jævlig vill den. Sett den før, men like bra hver gang. STEMNING!

Lenke til kommentar

Denne uken får vi gjensyn med politimannen Hector og klassiske Street Fighter III.

 

Les hele saken

 

Det er vel liten tvil om at Street Fighter III er det største som dukker opp denne uken, men jeg føler Gargoyles Quest til 3DS fikk aaaaalt for lite oppmerksomhet, da det faktisk er et meget godt (og undervurdert) spill som alle med en 3DS bør laste ned.

Lenke til kommentar

Kult med ny episode av Hector. Kjøpte den, men ser ut som at det kun var mulig å kjøpe hele serien på Steam. Jaja, 5 euro for alle tre episodene er nå greit, selv om jeg hadde den første episoden fra før.

 

Når du har en episode fra før, får de andre 2 episodene rimeligere. Jeg hadde ingen fra før og hadde valget mellom 14.99 euro på Steam eller 19.99 dollar på Telltale sin hjemmeside.

Er du sikker? For hos meg stod den på 4.99 fram til rundt 10-12 tia(kjøpte det første gangen, og sjekket mellom hovedsiden og spillsiden flere ganger), og etter det var den tilbake til 14.99. Så kan hende det var en midlertidig feil, sånn som det var med Terraria under sommersalget, men jeg hadde også første spillet, så kan hende det du sa stemte også.

Lenke til kommentar

Street Fighter 3! Verdens beste turneringsspill. At last.

 

http://www.youtube.com/watch?v=KS7hkwbKmBM

 

Sånn høres det ut når en japaner blocker en hel super move og fullfører med sin egen super move. Det krever robot-skills å få det der til. I SF3 holder det nemlig ikke med å bare holde stikka fra motstanderen for å blokke. Parry-mekanikken gjør at man ikke tar noe damage hvis man timer blokkinga perfekt. Derav jubelen for det Daigo (Ken) presterte der. Pluss at dette var den store kampen mellom USA's beste og Japans beste spiller på turneringa. Det kommer rundt 20 sekunder.

 

Den der er så jævlig vill den. Sett den før, men like bra hver gang. STEMNING!

 

Haha, det morsomme er at akkurat det øyeblikket er Ken sin Parry Trial 10. Bare uten crowd roars.

Målet er å parry'e Chun Li's super og comboe inn i din egen super. Det er VANSKELIG å få timinga riktig.

Det siste hoppet er egentlig unødvendig, da Ken kan parrye det høye sparket fra bakken, men Daigo sa superen er lettere å gjøre fra lufta.

 

Capcom har stappa spillet fullt av Trial challenges for alle karakterene så man blir kjent med comboer og mekanikk. Awesome jobb. Og online-delen er flawless, de bruker GGPO-kode som har masse lure triks for å bekjempe latency og lag. Og man kan kikke på andre sine kamper. Og alle animasjoner og sprites er med, man kan velge mellom "HD" grafikk som ser smoothere ut, eller oldschool grafikk, som i SF2 turbo hd.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...