Gå til innhold

Kontroller speilrefleksen fra Android-telefonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke si at jeg er helt solgt enda. At de krever 46 kr for noe som er såpass tidlig i utviklingen er nå litt drøyt, jeg kommer da aldri til å betale en femtilapp for noe som muligens ikke fungerer engang på min Desire HD.

 

Få inn funksjoner som timer og justerbart intervall-opptak, da begynner vi å snakke! Bluetooth dongle? Det er mange muligheter, og de må nesten komme på plass for at noen skal betale såpass for det.

Lenke til kommentar

Denne har jeg ventet på. Nå håper jeg bare at USB-donglen til Galaxy Tab fungerer som forventet og at de kommer med 3g-versjon snart.

 

At de tar betalt 46 kr tror jeg er smart for å sile ut seriøse betatestere. Dokumentasjonen er tydelig på hva man kan forvente (deriblandt at den ikke fungerer på Desire HD) og om denne blir utviklet ordentlig er det mange fotografer og fotoentusiaster som er villig til å betale mye mer for applikasjonen.

 

Er spent på fortsettelsen... :)

Lenke til kommentar

Veldig nyttig.

 

Mer praktisk enn den utfoldbare skjermen på 60/600D.

 

Store spørsmålet; Er dette noe som også kan brukes på Pad/Tab, og virker appen med kamera i video modus?

 

Høyoppløst video monitor med god bildekvalitet er et savn når man jobber med DSLR video.

 

 

Endret av arthon
Lenke til kommentar

Vel - her er beskjeden jeg fikk fra Android Marked da jeg ville laste den ned til min Galaxy SII:

 

Denne appen er inkompatibel med din Samsung GT-I9100.

 

Grunnen er at firmwaren firmwaren må oppgaderes og den firmwaren er ikke sluppet fra Samsung ifølge utvikler.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...