Gå til innhold

Å kjøpe HTC Sensation kan bety trøbbel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært borti grusom lag ved et par anledninger, men ikke fra locksceen. Hos meg var appdrawer TREG, det var mer eller mindre umulig å scrolle, og responsen fra jeg trykket home til startskjermen dukket opp igjen var på rundt 5 sek. I tillegg har jeg opplevd at dialeren var like treg fra jeg trykket en tast til den viste tallet. I mellomtiden var tasten markert som trykket ned. Det skjedde flere ganger da tlf var rundt en uke eller to gammel, men har ikke opplevd det siden.

Lenke til kommentar

Er strålende fornøyd med min også, men jeg har en del trøbbel med den.... Den slår seg av og på av seg selv med ujevne mellomrom, enten mens jeg bruker den, eller mens den ligger for seg selv eller i lomma mi... Har opplevd et par ganger at den ikke reagerer på de nederste tastene, og batterilevetiden er helt elendig i forhold til de andre Htc-telefonene jeg har hatt. Den varer ikke ut dagen engang... Har prøvd diverse batterisparings-app'er, men ingen har så langt fungert... Jeg havner feil stadig, når jeg f.eks trykker på en av kontaktene mine, så havner jeg på en helt annen person enn den jeg trykte på, og noen ganger når jeg skal svare på en melding, så ligger den forrige meldingen jeg sendte fortsatt i inntastingsfeltet, så jeg må først trykke tilbake-knappen for å slette alt det jeg skrev sist, sånn at jeg kan begynne å skrive ny mld... Må si jeg er litt skuffet, siden jeg gledet meg så sinnsykt til å kjøpe denne modellen, også har den flere problemer enn min forrige tlf (Desire)....Når Sensation fungerer som den skal, er den helt genial :-)

Lenke til kommentar

Er glad jeg har kjøpt meg en Samsung Galaxy 2....

Er glad jeg kjøpte sensation, har du ikke sensation så ser jeg ikke det store poenget med posten din :roll:

Har ikke hatt ett eneste problem på min siden jeg kjøpte den 31. mai.. finnes sikkert noen mandags versjoner av sensation som det gjør med alle andre produkter.. man kjøper seg ikke en htc telefon for stock rom, er jo en gullgruve med custom rom :D

Endret av MiKA77
Lenke til kommentar

Agurknytt. Hvorfor er dette blåst opp på forsiden?

 

Som forhandler ser jeg småfeil på alle telefoner. Inkludert o-hellige-vidunderbarnet-Galaxy S2 (som har like selvgode eiere som iphone-eierne brukte å være.)

 

At XDA får noen klagere er intet nytt. Hvor mange millioner enheter kan vi tenke oss at HTC har solgt? Finnes det tall på dette? Og hvor mange klager på developerforumet? 5? 6?

 

Jorden ringte og ville ha bakkekontakt igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Artikkelen er jo grei nok den forsåvidt, den prøver jo å gi en hjelpende hånd til de som måtte ha et slikt problem med sin mobil.

Får ikke inntrykk av at selve artikkelen er ute etter "å ta" HTC eller Sensation, men overskriften er både misvisende og tabloid så det holder.

 

Dette gjelder nok kun noen få, og som andre påpeker skulle det bare mangle at telefoner som selger i million klassen også har sine misfonøyde kunder og uheldige eksemplarer.

De fleste av oss er nok strålende fornøyd med vår telefon, være seg HTC, Samsung eller Apple og de som ikke er det burde reklamere eller bytte :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...