Gå til innhold

Å kjøpe HTC Sensation kan bety trøbbel


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan du endrer lagringsstedet fra internminne til SD kort på HTC sensation? Vært plaget med at den automatisk lagrer alt på internminnet slik at jeg må overføre alt til SD når jeg får melding om at den er full!

I tillegg får alle appsene "android-logo" når de ligger på SD kortet istedet for logoen til app'en.

 

Easyfix?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om noen måte å få applikasjoner til (default) å installere seg på SD med mindre de er programmert til å gjøre det selv. Men hvordan i hule hete har du klart å fylle internminnet? Jeg har installert alt jeg har kommet over av interessante apps og har fortsatt mer enn halve minnet ledig uten noen apps på SD.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Gjest Slettet-L3jP3xfT

Nå har min Sensation begynt å restarte seg selv nesten hver gang jeg forlater et program. Spesielt i fra internet, men også da jeg går ut i fra galleri og andre programmer. Skjermen blir hvit med den grönne HTC logoen og så begynner den å laste. Dette varer i ca 30 sek för alt blir normalt igjen. Dette skjer OFTE. Andre med samme problem? Tenkte pröve å gå tilbake til fabrikk innstillingene, men da misterjeg vel den nyeste programvaren? Blir den automatisk oppdatert etterpå?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-L3jP3xfT

Her kommer et innlegg til nå som jeg er i siget :)

Min Sensation blir veldig varm etter en stunds bruk. Er det vanlig?

Med en forholdsvis stor prossesor(for telefon) uten vifte er det vel kanskje det, men så varm?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-L3jP3xfT

Pga at telefonen min restartet seg selv hele tiden, bestemte jeg meg for å gå tilbake til fabrikkinnstillinger. Dette ser ut til å ha hjulpet. Den har ikke restartet mer og laggingen (som det var mye av) ble borte. Men nå får jeg ikke av vibrasjonen da jeg bruker tastaturet. Har skrudd den av fra innstillinger-lyd-vibrasjonstilbakemelding. Da sluttet den å vibrere på alle andre knapper, men fortsatt da jeg skriver. Den vibrerer heller ikke da jeg taster inn telefonnummer. Veldig irriterende da jeg skriver meldinger ol.. Forslag?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

jeg har også problemer med nim htc sensation etter å hå hatt den i et døgn. Etter programmoppdteringen jeg gjorde i morges har jeg ikke kunnet skru den på, skjermen blir hvit med grønn htc logoog kommer ikke videre. slik har den hvert hver gang jeg har restarta den :(

Er d noen som kan hjelpe meg :p

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...