Gå til innhold

Anmeldelse: Dead Block (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde demoen og var på ingen måte imponert.

 

Utrolig klønete kontroll og en følelse av hjelpesløshet er ingen god kombo.

 

Er en grei ide, men veldig dårlig utført. Selv Killing Floor er bedre.

 

Nei, takke seg til Left 4 Dead spillene for zombie kvesting.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke la være å lese at hovedproblemet ditt med spillet og det meste du klager på er at det er for vanskelig, får deg opp i vanskelige situasjoner osv...? wtf?! Du klager over å måtte samle skruer fordi det er, greit, kjedelig i lengden, men også fordi det får deg opp i vanskelige situasjoner! Du klager over at de er dårlige til å slå og gjør lite skade, noe som spillet bygger opp på og forteller deg, tipsene sier hele tiden "Ikke slå, bruk feller og annet!!" Du har heller ikke fått med deg hvorfor zombiene danser til musikken, hele spillet er en zombie parodi som mener at alle de døde stod opp pga rock n' roll, og det er slik de må puttes i graven igjen..

 

Det er greit at dette spillet ikke er noe stor slager for mange, men begrunnelsene dine er dårlige og dette må være den dårligste anmeldelsen jeg noen gang har lest her på gamer... veldig skuffa!

Lenke til kommentar

Lei av zombier? Det er f##n steike meg det dummeste jeg har hørt! Det så vidt meg bekjent ikke laget ETT ENESTE ordentlig zombiespill til dags dato! Dead rising prøver, men ødelegges av arkadeelementet som innføres med de håpløse tidsfristene. L4D er moro, men har lite eller ingenting med den fantastiske Romero/the walking dead/World war Z-følelsen å gjøre. Det eneste spillet jeg har et visst håp om at skal klare dette er Class 3, og gudene vet når det kommer. Det er tydelig at anmelder ikke har et veldig nært forhold til zombiehistorien eller gleden av et godt fortalt zombieunivers!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lei av zombier? Det er f##n steike meg det dummeste jeg har hørt! Det så vidt meg bekjent ikke laget ETT ENESTE ordentlig zombiespill til dags dato! Dead rising prøver, men ødelegges av arkadeelementet som innføres med de håpløse tidsfristene. L4D er moro, men har lite eller ingenting med den fantastiske Romero/the walking dead/World war Z-følelsen å gjøre. Det eneste spillet jeg har et visst håp om at skal klare dette er Class 3, og gudene vet når det kommer. Det er tydelig at anmelder ikke har et veldig nært forhold til zombiehistorien eller gleden av et godt fortalt zombieunivers!

 

Undead Nightmare-pakken til Red Dead Redemption er jo fantastisk. Når det er sagt skulle jeg gjerne sett at de gjorde noe lignende for GTA IV.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke la være å lese at hovedproblemet ditt med spillet og det meste du klager på er at det er for vanskelig, får deg opp i vanskelige situasjoner osv...? wtf?! Du klager over å måtte samle skruer fordi det er, greit, kjedelig i lengden, men også fordi det får deg opp i vanskelige situasjoner! Du klager over at de er dårlige til å slå og gjør lite skade, noe som spillet bygger opp på og forteller deg, tipsene sier hele tiden "Ikke slå, bruk feller og annet!!" Du har heller ikke fått med deg hvorfor zombiene danser til musikken, hele spillet er en zombie parodi som mener at alle de døde stod opp pga rock n' roll, og det er slik de må puttes i graven igjen..

 

Det er greit at dette spillet ikke er noe stor slager for mange, men begrunnelsene dine er dårlige og dette må være den dårligste anmeldelsen jeg noen gang har lest her på gamer... veldig skuffa!

 

Du misforstår. Om det er grunna dårleg ordlegging frå mi side beklagar eg sjølvsagt det. Hovudpoenget er sjølvsagt å setje ut feller, men prosessen med å få tak i ressursane du treng for å gjere dette er så treg og keisam at du lett endar opp i svært vanskelege situasjonar i prosessen. Dine verkty for å handtere desse situasjonane er for dårlege. Samtidig har du ganske mange ubrukelege feller som ikkje hjelper deg stort.

 

Det er utan tvil ein parodi ja, men humoren er flat og uinspirert og fungerer såleis dårleg sett ut i frå det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...