Gå til innhold

Test: Apacer AH552 USB 3.0 32 GB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minnepinnen leverer ~125MB og derfor er det "nødvendigvis ikke" fabrikanten dere er misfornøyd med, men USB 3.0 generelt? Fordi dere bare har testet én USB 3 minnepinne? Sprøtt.

 

Hvis dere vil teste overføringshastigheten dere kan få med USB 3, så får dere teste med en kilde som er langt raskere enn det USB 3 teoretisk sett kan overføre. Hvis hastigheten da ikke øker, så er det noe ved USB 3-en deres det er noe galt med. Ellers er det minnepinnen!

 

Dummeste jeg har hørt.

Lenke til kommentar

Synst den virket rask jeg. usb 2 pinnene blir jo begrenset av tregt minne og ikke usb standeren.

Det hadde vel vært svært svært rart om aller første pinnen var topp notch.

Da kan jo ikke de selge noe som er bedre senere. Noe som foretningsmessig ville vært helt feil.

 

Som nevnt tidligere i tråden. Det som kunne vært veldig inntresant å se var hva den hadde ytet på en usb 2.0 port.

Lenke til kommentar

"Totalt sett ser vi på denne som et godt kjøp, men vi velger å holde igjen anbefalingen til vi har et bredere testgrunnlag vi kan vurdere ut i fra."

 

 

Håpløst argument, testproduktet bør vurderes på selvstending grunnlag, målt mot tidligere testede produkter og testkriteriene... "Du er både pen, snill og intelligent, men må nesten teste flere kvinnfolk først før jeg gir deg et svar". :tease:

 

 

 

Kan ikke se dere holder tilbake Intel 2500K's "Anbefalt" stempel til AMD's motstykke dukker opp o.l. så dere får et bredere testgrunnlag...

Lenke til kommentar

USB all the way for meg. Fint å se at de begynner å komme etter med noen skikkelige USB3 minnepinner!

For de som gir fra seg noen form for negativ reaksjon over at den ikke holder mål med den teoretiske ytelsen så må du huske at USB3 er relativt nytt fortsatt. Selvfølgelig kommer det til å bli laget nye løsninger som er noe bedre i fremtiden.

 

 

Det er sånn datastuff funker! xD :w00t:

Lenke til kommentar

Tror ikke man skal forvente at usb pinner blir like raske som SSD disker med en gang. Er tross alt plassbegrensninger i forhold til størrelse på kontroller, antall signalbaner for (og plass til) parallelle datachip'er o.l. som 2.5" SDD disker bruker for å få fart på sakene. Trenger du SSD fart så putt en i ett eksternt USB3 2.5" kabinett?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...