Gå til innhold

Ultrafleksibel moro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig design, men som et fremtidskonsept hvorfor tastaur?

Ser for meg at en brettbar touchskjerm med samme areal ville vært veldig snedig, også med tanke på at den vil fungere som sitt eget skjermdeksel.

 

Men touchskjermer er vel blitt såpass mainstream at man ikke vinner designkonkurranser med det ;)

Lenke til kommentar

Artig design, men som et fremtidskonsept hvorfor tastaur?

 

Et fysisk tastatur er fortsatt helt overlegent for den som skal skrive en del, men hvor mye poeng det er på en enhet som uansett er mest rettet mot film, surfing osv kan sikkert diskuteres.

Lenke til kommentar

Litt kult som konsept men ser ikke helt vitsen, og som slimda og pokey påpekte ser dette ut som en skjør konstruksjon. Hadde nok funket bedre å bare ta konseptet til dell inspiron duo og legge til muligheten til å brette den som en bok...hvis det i det hele tatt er noen vits...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Har hatt lesebrett i ca et halvt år nå, og en stor fordel er at jeg IKKE behøver å holde det som en bok. En annen fordel er selvfølgelig e-ink skjermen, og dette ser ikke ut som en sånn.

 

Ellers ser den jo bra ut, og det hadde virkelig vært forfriskende at noen skyver den kjedelige medisinsk-utstyr-estetikken til apple av tronen. Jeg har vært lei en god stund. Får bare håpe at de lager den hengselsaken i midten av titan eller noe :l

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...