Gå til innhold

Google stoppet Galaxy S-oppdatering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

snakker med samsung support akkurat nå og de har nå i tre dager skyldt på serveren sin at den er overbelastet... og når jeg nevner dette til henne så må hun sette meg på hold (med klassisk musikk) og undersøke. "jag hadde nysst loggat inn og visste inte detta" PISSPREIK!!! Ille når kunder må gjøre support oppmerksom på siste nytt om produktene de skal ha suppot på.

Lenke til kommentar

snakker med samsung support akkurat nå og de har nå i tre dager skyldt på serveren sin at den er overbelastet... og når jeg nevner dette til henne så må hun sette meg på hold (med klassisk musikk) og undersøke. "jag hadde nysst loggat inn og visste inte detta" PISSPREIK!!! Ille når kunder må gjøre support oppmerksom på siste nytt om produktene de skal ha suppot på.

Du e en liten sur klump du.

Syns ikke du ska la det gå utover supporterne når de ikke har fått den informasjonen de skal få. (Tydeligvis...)

Lenke til kommentar

snakker med samsung support akkurat nå og de har nå i tre dager skyldt på serveren sin at den er overbelastet... og når jeg nevner dette til henne så må hun sette meg på hold (med klassisk musikk) og undersøke. "jag hadde nysst loggat inn og visste inte detta" PISSPREIK!!! Ille når kunder må gjøre support oppmerksom på siste nytt om produktene de skal ha suppot på.

 

Alle firmaer har en gjeng med apekatter på førstelinje support. Alt de gjør er som regel å lese høyt fra faq seksjonen på bedriftens hjemmeside. Det gjelder å vite hva man skal si for å få prate med noen høyere opp i systemet.

Lenke til kommentar

Ser ingen hensikt i å plage hele supportapparatet, om man ikke har noe som må fikses der og da..

 

Om samsung har problemer eller ei, er de uansett ikke de siste over på 2.3, for å si det sånn..

 

Ps. jeg har ikke samsung telefon selv og har aldri eid en, eller eid andre samsungprodukter.. Så jeg snakker ikke som noe fanboy eller.no, jeg bare tenker at forbrukere må være LITT tålmodige også :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pethal: Det samme skjedde med meg, jeg hadde nå div lag fix og sånt på den, tror det var det som var problemet. Jeg måtte sende den inn til reperasjon, men garantien dekker dette :)

 

Men ikke si til servicefolka at det er noe du har innstallert på den (lagfix, oppdatering. ol.) bare si at den plutselig klikka :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...