Gå til innhold

EA: – Våre gamle spill kommer tilbake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Les: vi innrømmer det; vi har ikke noen originale ideer lenger.

Ikke at det plager meg noe særlig; jeg ville elsket en nyversjon (eller oppfølger) av road rash. =)

 

Det handler ikke om nye idéer, men å gi oss oppfølgere til spill vi elsket. Men når det er sagt betyr det ikke at det bare blir det samme om igjen med bedre grafikk. De kan jo videreutvikle de gamle konseptene. I Dungeon Keeper 3 kan vi for eksempel ha langt flere typer rom og minions, ha flere ting å gjøre i hvert rom og så videre. Og hva om man kunne lage en dungeon, og så skifte side og spille som helt og prøve å finne en skatt der nede eller banke en boss? Da kunne vi jo ha lastet opp alle dungeons'ene våre og latt andre spillere prøve seg. Da ville vi hatt et bedre Dungeon Keeper for de som vil ha det og en slags dungeon crawler for de som vil ha det. :) Men så lenge de ikke kaller det Dungeon K3per er jeg fornøyd. :p (Thi4f, anyone?) :whistle:

 

Men aller mest vil jeg ha et nytt Syndicate, i samme stil som det første med bedre grafikk. Syndicate Wars hadde mistet for mye av sjarmen og var for rotete, så det ble aldri helt det samme. Et nytt Syndicate 1 med en større by, bedre grafikk, nye våpen osv hadde vært tøft.

Endret av PityTheFool
Lenke til kommentar

Et nytt Dungeon Keeperspill hadde vært feil i mine øyne.

 

Hvorfor det ??

 

Prøvde selv her om dagen å installere Dungeon Keeper 2 for første gang. Det er tilnærmet umulig, selv med microsofts eget kompatibilitetsprogram blir det mange problemer.

 

Jeg tar gjerne en (god) oppfølger istedet og gir beng i om dine sentimentale minner får seg en støkk =P

Endret av Big aim
Lenke til kommentar

yay! til Dungeon keeper og syndicate spill. ^^

 

Håper også på remake av Final fantasy VII (...noe jeg tror faktisk vil skje, ettersom SquareEnix faktisk gradvis lager remaker av alle gamle FF spill, (tror de har kommet til FFIV remake))

Samt enig med at en oppfølger til The guild hadde vært nice. (ikke en teit expansion pakke som bare gir deg nytt kart <_< )

 

oh! og flere zoo tycoon eller theme park spill! :love:

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg ikke har imot en remake heller, spiller gjennom xbox arcade remaken av Beyond Good and Evil(HD) nå, det er awesome... har også spilt remakene av Monkey Island 1 og 2, jeg koste meg med disse!!

 

En remake av Dungeon Keeper hadde vært "løp og kjøp" for meg..

Endret av L00nie
Lenke til kommentar

THE TIME HAS COMETH!

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZUCH7ROefDg

 

Takk og lov hvis dette stemmer! Dungeon Keeper serien eier! Håper de beholder stilen med videoklippene og ikke minst musikken.

 

spill eg ville likt og see oppfølger til

Populous: The Beginning

 

Det mener jeg Peter Molyneux sa han skulle sette igang med snart, rett meg hvis jeg husker feil.

Endret av NightReaper
Lenke til kommentar
Håper også på remake av Final fantasy VII (...noe jeg tror faktisk vil skje, ettersom SquareEnix faktisk gradvis lager remaker av alle gamle FF spill, (tror de har kommet til FFIV remake))

 

Et lite spørsmål til FF-fans. Hva er det som gjør nr 7 så utrolig populær? Det var det første jeg spilte, og siden har jeg spilt de fleste. Nr 7 er bra, men jeg ser ikke helt hva som gjør at det er så utrolig mye mer populært enn alle de andre? Stort sett har de vært svært bra alle sammen, inkludert X-2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...