Gå til innhold

– Forza 4 blir årets peneste spill (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som G25/27 osv?

Kan det brukes på xbox 360?

 

Nei desverre, jeg har ikke hørt at det går enda.

 

det er det som er problemet:P

så å si tidenes bil spill ex. til xbox 360. det som skal ha mest kjøreglede å så finnes det ikke ratt å pedaler med clutch

 

Det finnes ratt med pedaler og clutch til xbox 360. Fanatac har 2 porsche ratt som fungerer på xbox 360. Eneste problemet er at de koster et par tusen kroner.

Lenke til kommentar

Som G25/27 osv?

Kan det brukes på xbox 360?

 

Nei desverre, jeg har ikke hørt at det går enda.

 

det er det som er problemet:P

så å si tidenes bil spill ex. til xbox 360. det som skal ha mest kjøreglede å så finnes det ikke ratt å pedaler med clutch

 

Det finnes ratt med pedaler og clutch til xbox 360. Fanatac har 2 porsche ratt som fungerer på xbox 360. Eneste problemet er at de koster et par tusen kroner.

 

link?

Lenke til kommentar

Som G25/27 osv?

Kan det brukes på xbox 360?

 

Nei desverre, jeg har ikke hørt at det går enda.

 

det er det som er problemet:P

så å si tidenes bil spill ex. til xbox 360. det som skal ha mest kjøreglede å så finnes det ikke ratt å pedaler med clutch

 

Det finnes ratt med pedaler og clutch til xbox 360. Fanatac har 2 porsche ratt som fungerer på xbox 360. Eneste problemet er at de koster et par tusen kroner.

 

link?

 

http://www.fanatec.de/html/index.php?id=2302

Lenke til kommentar

Bildet av Ford GT fra siden har to store bom: Rattet står totalt feil, og bakgrunnen er 2D. Jeg tviler litt på at dette slår Gran Turismo:

- Xbox360 er noe svakere enn PS3.

- Bakgrunn blir fort 2D.

- Skyggene blir kanskje bedre enn GT5, som har hakkete, men lyset ser bommer litt på fargetemperatur i FMS3.

- Dette har ikke med grafikk å gjøre, men GT5 ligger langt foran på fysikk og realisme.

 

Crysis 2 blir nok årets peneste spill - når DX11 patchen kommer. Eventuelt blir et spill med Unreals nye spillmotor penere.

Lenke til kommentar

Showrom grafikk er veldig lite interessant, det er hvordan ting ser ut mens man spiller jeg ønsker å vite noe om. Jeg har både GT5 og FM3 og koser meg med begge. Gleder meg stort til FM4 og det blir da kanskje kjøp av Fanatec GT2 ratt + clubsport pedaler (har nå G25) slik at jeg får et sett som fungerer på alle mine 3 plattformer. Riktignok får man nå kjøpt en konverter boks for 360 og G25/27 men det blir ikke like bra da den emulerer en håndkontroller.

Endret av Kendu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...