Gå til innhold

Reisebrev: GDC 2011, dag 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tør jeg spørre om en mer spesifikk dato på denne The Secret World-sperrefristen?

Det er er sperrefrist på å gå ut med sperrefristen, dessverre. Og ikke spør om den sperrefristen heller.

 

Erling Ellingsen eller en annen Funcom-mann gav jo selv en spesifikk dato for sperrefristen på Twitter? Uten at jeg helt husker hva den var.

Lenke til kommentar

Tør jeg spørre om en mer spesifikk dato på denne The Secret World-sperrefristen?

Det er er sperrefrist på å gå ut med sperrefristen, dessverre. Og ikke spør om den sperrefristen heller.

 

Kan du ikke bare svare med at sperrefristen på å oppgi sperrefristen omkring sperrefristen for sperrefristen om når sperrefristen for å vise The secret world for oss utgår idag, så er vi akkurat like langt :p

Lenke til kommentar

Tør jeg spørre om en mer spesifikk dato på denne The Secret World-sperrefristen?

Det er er sperrefrist på å gå ut med sperrefristen, dessverre. Og ikke spør om den sperrefristen heller.

 

Kan du ikke bare svare med at sperrefristen på å oppgi sperrefristen omkring sperrefristen for sperrefristen om når sperrefristen for å vise The secret world for oss utgår idag, så er vi akkurat like langt :p

 

Det er ikke en sperrefrist på å si sperrefristen etter at den har blitt annonsert:)

Erling Ellingsen har skrevet på TSW forumet at "sperrefristen" er Torsdag 10 Mars:)

Ser virkelig fram til å sitte ved pc'en hele dagen og sjekke samtlige sider som har info om TSW :D

 

Link til forum posten hans: http://www.darkdemonscrygaia.com/showthread.php?t=16043

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...