Gå til innhold

Crysis 2-demo på PC (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der er dualgpu støtte men du må bruke spesifike drivere for å få det.

 

Hvorfor i alle dager kan man ikke slippe singleplayer demoer? Jeg er så ekstremt lei av tonnevis av titler som kun får multuplayer demoer. MP gir meg ikke noe godt inntrykk av et spill det gir kun innblikk i hvordan jeg raskest og best mulig kan ta livet av andre som løper rundt som helstressa høns. Selvfølgelig er co-op artig.

 

Det er Singleplayer som gir meg et godt inntrykk av arbeidet man har lagt ned i tittelen og vil jeg ha et nogenluden tilstrekkelig inntrykk av sjela Crytek har lagt i denne tittelen vil jeg ha en god SP demo.

 

Jeg forstår at det er enklest å slippe en demo hvor man slipper løs hundrevis av red-bull rusa gærninger på et lukket område og gi dem mange morsomme våpen til å ta livet av hverandre med. Men dette begynner å bli ødeleggende for spillindustrien i mine øyne.

Endret av Kendu
Lenke til kommentar

jeg har hatt store problemer med og få logget meg på server.i dag får jeg ikke logget mp i crysis2.jeg er ikke noe stor mp spiller,men jeg må si at jeg liker mp på crysis2 veldig godt.det er nok den beste mp jeg har spillt på lenge.liker det bedre enn call of duty spillene.bare de får fikset problemene som er nå,så kommer jeg til og spille det mye når spillet kommer ut 25 mars.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...