Gå til innhold

Tilbake til fremtiden i desember (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er veeeldig skeptisk, dette kan fort bli veldig dårlig. Men må innrømme at jeg fikk frysninger på armen når jeg hørte intromusikken igjen. Håper inderlig at dette blir bra!

 

Kommentar til artikkelen: Årsaken til at Michael J. Fox ikke gir sin stemme til spillet er nok at han ikke klarer, ikke at han ikke gidder eller synes det er for dårlig betalt. Han har Parkinsons sykdom og har ikke klart å gjøre noe skuespillerarbeid av særlig varighet siden 2000. Han har gjort noen få gjesteroller og noen oppdrag som voice-over artist siden men klarer altså ikke så mye på grunn av sykdommen.

Lenke til kommentar

Det er nok mer sannsynlig at han ikke har tid. Han har gjestespillet i endel serier den siste tiden og skal også bli med i The Good Wife, i tillegg til å ha skrevet et par bøker de siste par årene og aktiv i kampen for stamcelleforskning. Kalenderen er nok rett og slett for full, det er krevende nok å jobbe med sykdommen.

 

Gleder meg mye til spillet, kino-opplevelsen av toeren og treeren var herlig. Skal se filmene igjen med ungene, mens desember går med til spilling av spilelt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...