Gå til innhold

Nytt Star Wars-MMO på vei (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Minispillene inkluderer en variant av "tower defense"-sjangeren hvor du må overvinne angripende roboter, muligheten til å reise rundt i et Starfighter-romskip og et spill hvor du må programmere roboter.

 

Og der mistet jeg interesse.

 

Du gjorde ikke det når du leste "et massivt flerspillerrollespill for den yngre garde" altså? :p

 

Får håpe de gjør det gøy, kjekt om de små får smake kvalitetsspill :) Kanskje jeg prøver selv.

Lenke til kommentar

Kansje vært å nevne at SOE faktisk lager Star Wars Galaxies?

Er vel det MMO spillet som er best på crafting, city building osv.

Vært å teste for folk som venter på SWTOR

Ja, og siden spillet blir free-to-play, så tar ingen skade av å teste spillet.

 

Jeg må si at spillet ser ikke så veldig moro ut for min del, men jeg er sikker på at lillebroren min kommer til å elske det.

 

Så stor Star Wars-fan som jeg er, så skal jeg i alle fall teste spillet!

Lenke til kommentar

Vis innleggVikamann skrev 03.06.2010 14:35:

Kansje vært å nevne at SOE faktisk lager Star Wars Galaxies?

Er vel det MMO spillet som er best på crafting, city building osv.

Vært å teste for folk som venter på SWTOR

 

Akkurat DET kan vel sies å være et tveegget sverd. Det er det samme selvskapet som lagde den beryktede Combat Upgrade og New Game Expirience, som drepte spillet...

Lenke til kommentar

 

Akkurat DET kan vel sies å være et tveegget sverd. Det er det samme selvskapet som lagde den beryktede Combat Upgrade og New Game Expirience, som drepte spillet...

Ikke alle som mener det. Jeg synes SWG ble bedre etter CU. NGE ødela noe, men ikke alt. Gameplayet er mye bedre nå, synes jeg. Eneste jeg skulle ønske kom tilbake er class-systemet og folka.

 

Gamere er blitt så bortskjemte...

Lenke til kommentar

Må si meg enig med Prnkstr. Det SW:G jeg kjente var the beste MMO'et jeg noen gang har vært borti. Etter NGE/CU døde spillet fullstendig for min del. :( Lite teit å se jedier løpe rundt over alt når de liksom skal være nesten fullstendig utryddet da. Og de som faktisk var force-sensitive og gikk gjennom all treninga og questinga for å bli jedier, ble stående å se på at folk kunne lage jedi characters fra begynnelsen av. <_< Det gamle class/leveling systemet var det som gjorde SW:G så utrolig morsomt og annerledes.

Lenke til kommentar

Må si meg enig med Prnkstr. Det SW:G jeg kjente var the beste MMO'et jeg noen gang har vært borti. Etter NGE/CU døde spillet fullstendig for min del. :( Lite teit å se jedier løpe rundt over alt når de liksom skal være nesten fullstendig utryddet da. Og de som faktisk var force-sensitive og gikk gjennom all treninga og questinga for å bli jedier, ble stående å se på at folk kunne lage jedi characters fra begynnelsen av. <_< Det gamle class/leveling systemet var det som gjorde SW:G så utrolig morsomt og annerledes.

Ganske enig i det du sier. Selvom jeg lett klarer å spille NGE også.

Vi får håpe SWTOR blir bra. Har noen hørt noe om hvordan planetene blir? Om det blir like kjedelige som i KOTOR eller om de blir sånn som i SWG?

 

Uansett, som jeg sa tidligere, dette nye Star Wars "MMO-et" blir jo gratis å spille, så da skal jeg nok klare å spille det litt i alle fall :)

Lenke til kommentar

Må si meg enig med Prnkstr. Det SW:G jeg kjente var the beste MMO'et jeg noen gang har vært borti. Etter NGE/CU døde spillet fullstendig for min del.

 

Er fasiten for meg også.

Det omtalte spillet derimot håper jeg kan bli godt nok til at man puske litt med det sammen med de yngre nå og da :)

Lenke til kommentar

Må si meg enig med Prnkstr. Det SW:G jeg kjente var the beste MMO'et jeg noen gang har vært borti. Etter NGE/CU døde spillet fullstendig for min del. :( Lite teit å se jedier løpe rundt over alt når de liksom skal være nesten fullstendig utryddet da. Og de som faktisk var force-sensitive og gikk gjennom all treninga og questinga for å bli jedier, ble stående å se på at folk kunne lage jedi characters fra begynnelsen av. <_< Det gamle class/leveling systemet var det som gjorde SW:G så utrolig morsomt og annerledes.

Ganske enig i det du sier. Selvom jeg lett klarer å spille NGE også.

Vi får håpe SWTOR blir bra. Har noen hørt noe om hvordan planetene blir? Om det blir like kjedelige som i KOTOR eller om de blir sånn som i SWG?

 

Uansett, som jeg sa tidligere, dette nye Star Wars "MMO-et" blir jo gratis å spille, så da skal jeg nok klare å spille det litt i alle fall :)

 

Blir vel instance basert ala WoW og AoC. Så sånn vanelig standard kjedelig greie uten noen spesielle utforsknings muligheter. Men storylinen blir i hvertfall bra da regner jeg med

Lenke til kommentar

Uffda... :( Var det jeg var redd for. Historien blir nok bra ja, og gameplayet også. Men jeg synes MMOer bør ha en stor, åpen verden spillerne kan utforske. Eller flere verdner i SWTORs tilfelle.

 

Instancer bør være noe ekstra, som i SWG; Sher Kar, DWB, The Warren, Droid Factory, Droid Army, N-K. Mye moro! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...