Gå til innhold

Oppdatert inntrykk: Dungeons & Dragons Online (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt jeg holdt meg unna da. Vurderte dette spillet tidligere i dag siden jeg var giret på å prøve ut et nytt mmo i påsken. Men det ble Aion på meg denne gangen. Litt interessant er det dog at også her hadde jeg inntrykk av at 1.9 patchen var ute med mye nytt snadder. Men det viste seg fort at den "kun" var lansert i Asia... :/

 

Heldigvis er det dobbel xp weekend der, så serverne er stappfulle i dag... også i lavt level sonene.

Endret av Bannorr
Lenke til kommentar

hmm, syntes dette så interesant ut, kanskje jeg skal teste ut det amerikanske :)

 

Edit: Noen som vet hvordan man "legger til" Dungeons and Dragons Unlimited til en turbine account? Jeg har en fra før skjønner dere x]

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

Jeg prøvde selv Europa-versjonen for en tid tilbake, og ble veldig imponert. Men som presisert så mange ganger i artikkelen; det var merkbart få spillere online.

Spillet er undervurdert og skulle blitt utgitt av et mer modent selskap enn CodeMasters tilbake i 2006.

Lenke til kommentar

Ja, og da har jeg vært innom DDO store, kjøpt noen points og unlocket monk og Favoured soul klassen. Skjønner ikke så mye enda, men syns spillet har en flott atmosfære. Spesielt i dungeons. Er livredd for å bruke points etc på feil plass og sånt, da dette spillet virker å være mindre "tilgivende" enn andre mmorpg.

Masse folk på serveren og tenkte jeg skulle sette meg litt mer inn i community biten etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...