Gå til innhold

Mass Effect 3 allerede under utvikling (X360, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott at de kontinuerlig jobber med serien. Forhåpentligvis vil det gi mest mulig naturlige overganger og oppbygning mellom spillene og en heidundrandes avslutning. Håper bare DLC'en ikke kommer for fort. Jeg har lyst til å spillle meg "ferdig" før jeg fortsetter på noe ekstra.

Lenke til kommentar

I løpet av Xbox 360 sin levetid? I følge forskjellige uttalselser fra de store gutta i MS kan det fort bli et tidsrom på 4-5 år. Satser og gjetter mer på 2013, eller til nød 2012. Menmen. Vi tar det èt spill av gangen, og nå er det ME2 sin tur.

 

Samme det, bare det kommer til PC! Det negative med konsolldominansen er selvsagt at spillenes tekniske kvalitet holdes tilbake, og dette går til syvende og sist ut over pc-versjonen også. Når det er sagt gleder jeg meg også voldsomt til å nyte Mass Effect 2, på PC selvsagt!

Lenke til kommentar

Neida, det er ikke noe nytt at det vil bli tre spill, men det er jo kjekt å vite at de lager dem sammenhengende. Uten at det kanskje er av noen relevanse ble jo også Ringenes Herre filmene filmet sammenhengende, og de har en upåklagelig følelse av å henge sammen uten forstyrrelser.

 

(@Leflus)

Lenke til kommentar

Samme det, bare det kommer til PC! Det negative med konsolldominansen er selvsagt at spillenes tekniske kvalitet holdes tilbake, og dette går til syvende og sist ut over pc-versjonen også. Når det er sagt gleder jeg meg også voldsomt til å nyte Mass Effect 2, på PC selvsagt!

 

Støtter dette ! Og ingen vet HVOR bra det kunne ha blitt uten konsollenes innblanding.Men vi tar det vi får ;)

Lenke til kommentar

Kjøpte ME på XBL for et par uker siden. Virker som et artig spill, men jeg taklet rett og slett ikke den ufattelig lange loading'en. Ble helt rastløs hver gang jeg måtte ta en tur i heisen. Kan lage taco raskere enn hva heisen bruker fra A til B.

 

Noen som vet om det blir sånn i ME2? Klarer de å minske load-tiden i 2'ern, så blir det nok et nytt spill i samlingen :)

Endret av fluks
Lenke til kommentar

Hvordan kan det ha seg at folk ikke har rundet ME når de først har begynt på det? Snodig med tanke på hvor bra historie spillet har. Skal godt gjøres å ikke bli engasjert av den mener jeg. Og veldig bra stemning med et konge soundtrack.

Fallhøyden er stor når det gjelder soundtracket etter min mening, så er veldig nyskjerrig på hvor bra det er i ME2.

Lenke til kommentar

Jack Wall, som hadde musikken på det første, har også det på nummer to. Samme stilen, bra så langt.

Ja stemmer. Jack Wall, Sam Hulick, Richard Jacques og David Kates. Regner med det er samme gjengen. Etter et eldre intervju å dømme så var de i gang med idéer osv kort tid etter at ME kom ut. Så da har de jo hatt nok av tid på seg i motsetning til sist gang. Faen så bra musikk. Det er jo det du blir gira av. Er og fan av Matt Uelmen (Diablo 1 & 2, Torchlight osv). De fleste tar musikken i spill som en selvfølge og tenker ikke over det. Men det jeg pleier å si er prøv å skru av musikken i options å se hvor bra det blir uten. Er en rimelig tom affære det altså.:)

Lenke til kommentar

Casey Hudson, og BioWare prata mykje om mengden DLC som skulle koma til ME1 også. Men, kan ikkje hugse å ha sett så mykje av betydning.

 

Tar eg heilt feil viss eg berre hugsar at det er komen to pakkar?

- "Bring down the sky" som gav omlag 90 minutt ekstra gameplay.

Samt,

"Pinnacle Station" som gav ca 90 min til?

 

Synest begge to var vannvittig skuffande, og tilføyde lite til Mass Effect galaksen som eg vart utruleg knytta til i mine 100'vis av timar i nettop dette universet.

 

Eg veit at BioWare har sagt at dei har gjort vendingar for å unngå at sideoppdrag vart så utruleg like, og utruleg keisame. Dei har også låst frameraten til 30, slik at me unngår slowdowns - samt lovd meir givande nedlastbart innhald.

 

Om eg gledar meg?

 

Eg har tatt langhelg i veke 4. Eg klarar såvidt halde meg! Dette blir årets speloppleving for meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...