Gå til innhold

PS3 Slim har ankommet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmms, synd, likte de knappene litt. Men vanlig PS3 er vel sikkert fortsatt i salg og om jeg bestemmer meg for det...

 

Er ladekabelen fortsatt 15 cm lang? Og hvordan er det med bakover kompitabilitet? Har virkelig ikke fulgt med så mye på PS3, foruten ett par ekslusive spill jeg misser den litt for :p

Lenke til kommentar
Så, ingen PS2 spill vil fungere i det hele tatt? Hmmmz, jaja får se litt på det. Fristet litt mindre nå.

PS2-spill har ikke fungert på ps3 siden den aller første versjonen, det var heller aldri forventet at slim-versjonen skulle støtte det.

 

Jeg skulle gjerne sett at det kom en versjon som støttet PS2-spill igjen, men det kommer nok ikke tilbake.

 

hm.. skeptisk, har ikke tru på den "slim" versjonen helt

Hvorfor ikke? Med mindre du har tenkt å installere linux på ps3'en din så er det ingen forskjell på dem.

Lenke til kommentar

Det eneste som frister litt med denne maskinen er 120GB HD. Og det er skuffende at det fortsatt bare er den første 60GB versjonen som har bakoverkomp.

Selv har jeg bare 40GB versjonen, men må si at den er iallefall enormt mye penere designmessig, og i tilegg ser pianolakken mye mer eksklusiv ut enn den plast finishen på den nye.

 

Blir nok ikke noe kjøp før de kommer med en versjon som har bakoverkompabilitet igjen.

Lenke til kommentar

Synes den så penere ut nå enn hva jeg har sett av andre bilder. Blir nok kjøp av denne om noen måneder, pleier foretninger å dumpe pris som tilbud før jul eller er det bedre priser etterpå for slike varer?

 

Kommer uansett ikke til å installerer linux, har bare noen slitte ps1 spill på loftet så bakoverkompatibilitet vil aldri være et krav for meg, og jeg bytter gladelig ut touch- til fysiske knapper om jeg får en mindre konsoll og et lavere lydnivå :) Liker godt det gamle designet men har blitt godt vant med det nye nå.

Lenke til kommentar
Synes den så penere ut nå enn hva jeg har sett av andre bilder. Blir nok kjøp av denne om noen måneder, pleier foretninger å dumpe pris som tilbud før jul eller er det bedre priser etterpå for slike varer?

 

Kommer uansett ikke til å installerer linux, har bare noen slitte ps1 spill på loftet så bakoverkompatibilitet vil aldri være et krav for meg, og jeg bytter gladelig ut touch- til fysiske knapper om jeg får en mindre konsoll og et lavere lydnivå :) Liker godt det gamle designet men har blitt godt vant med det nye nå.

Alle PS3 er bakoverkompatible med PS1, bare ikke PS2 :)

Lenke til kommentar
Alle PS3 er bakoverkompatible med PS1, bare ikke PS2 :)
Hehe nice, det betyr at jeg kan oppleve Tekken 1 igjen, skal ligge et sted i huset. Utrooolig så tregt det spillet er sammenlignet med Tekken 2.

 

Nei du for min del så er det de nye spillene jeg gleder meg til å teste, skader ikke å få en bluray spiller med på kjøpet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...