Gå til innhold

Perfect Dark relanseres


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette skal has, gleder meg stort.

Kan huske alle de flotte timene med en Nintendo Kontroll og dette spillet.

Savner det som var med N64 og spilling.

Kan ikke fatte hvorfor det ikke har kommet noe spill som har tatt de gode elemtene som PD og Goldeneye hadde...

 

Men dette er så godt som kjøpt.

Lenke til kommentar
Nice! Men for å være litt ekstra kravstor: Hvorfor kan ikke en GoldenEye remake komme også? :)

 

Rare lagde det også, så hvorfor ikke :)

Det er ett rent rettighets helvete når det gjelder GE. Er vel slik at Activision sitter på 007 lisensen, samt at det oppsto uenigheter mellom MS og Nintendo mener eg. Uansett så var Rare i gang med å lage en ny versjon av spillet, men dette ble stoppet etterhvert som det ble klart at man ikke kom til noen enigheter med lisenser og slikt.

 

 

Ang PD, så gleder eg meg noe enormt. Orginalen har eg (i likhet med GE) spillet til døde i SP og MP. Det er så vanvittig mange innstillinger man kan leke med i MP-delen....Håper på en fantatisk online del i den nye utgaven  :)

Lenke til kommentar

PD betyr mer for meg også enn GE.

For PD var et spill som varte lenge. Håper at de beholder alle ting ved spillet, så kan de bare finpusse grafikk. Men beholder alt til punkt å prikke til orginalen.

En dårlig ting de kunne gjort feil er å forandre autoaim systemet og ødelagt fiende animasjon når man treffer. Spennende å se, gleder meg ennå...

Men med ettertanke ble jeg litt redd også...

 

Men kan forsette å spille det på PCen... ^^

BTW både PD og GE funker over internett på multiplayer på PC i Emulator. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...