Gå til innhold

Spielberg som Halo-produsent?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv om Spielberg blir produsent, har jeg mine tvil om at dette blir noe annet enn vomfyll for fans.

At dette skal bli en pionèr innen spill-til-film adapsjoner som skal levne håp om at det faktisk kan funke, tviler jeg sterkt på.

 

 

Veel, jeg tror ihvertfall ikke Spielberg vil ha navnet sitt tilknyttet noe middelmådig makkverk, så tror dette blir ganske bra. Og jeg tror Halo kan bli en av de bedre film basert på spill for min del ihvertfall, fordi jeg elsker historien i Halo. Har lest 3 av de 4 bøkene som er kommet. Fall of Reach er :love:

Endret av Thomas
Lenke til kommentar
Veel, jeg tror ihvertfall ikke Spielberg vil ha navnet sitt tilknyttet noe middelmådig makkverk.
.

 

Veeel vi har jo Eagle Eye, The Legend of Zorro, Evolution og Arachnophobia bare for å nevne noen.

Selv den "store" Steven Spielberg har sine dårlige lam, og hva tilsier at Halo ikke skal bli et av de?

 

ser noen nevner spill->film her.. Dette er ikke en spill->film adapsjon, men bok->film.. Filmens handling er basert på boken Halo: Fall of Reach, som er hva Halo 1 spillet igjen er basert på.

 

"The story surrounding Halo: Combat Evolved has been adapted into novels, the first of which was Halo: The Fall of Reach, "

 

Atdetvar?

Filmen blir basert på en bok, som er skrevet som en prequel for Combat Evolved.

Spillet kom først, så boka, og nå filmen, ergo: Spill - > Film.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Ser noen nevner spill->film her.. Dette er ikke en spill->film adapsjon, men bok->film.. Filmens handling er basert på boken Halo: Fall of Reach, som er hva Halo 1 spillet igjen er basert på.

 

 

Du skal ikke fortelle oss at Diablo, Warcraft- og Starcraft-spillene også er basert på bøker? :p

Lenke til kommentar
Han mener vel at det blir en "bok -> film" adapsjon fordi filmen ikke er basert på et av selve spillene, men selv det blir feil tankegang.

 

Da er det jo ingen spill - film adapsjoner da, da ingen av de spill-titlene som har blitt film følger spillet/spillene slavisk.

 

Oops :whistle: Min feil, never mind ;)

 

@ Zealuu: Så klart! :D

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...