Gå til innhold

Toppspekket Android-mobil til ”halve prisen”


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette så meget bra ut faktisk. Sjekket at den også har 800x480 oppløsning, så da sliter jeg med å finne noen stor mangel. Litt kjipt med 2.2 kanskje...

 

Ellers er halv pris en kraftig overdrivelse sammenliknet med htc desire, som koster ca. 700 kr. mer. I forhold til den har vi bedre GPU og mer internminne fra Huawei, mens desire vil nok ha bedre skjerm og byggekvalitet.

Endret av EirikLF
Lenke til kommentar

eiriklf, men hvis du ser på prisen til huawei u8800 med djuice easy ( kontantkort ) blir prisen satt ned til 1699 for mobilen. men har hørt at den har dårlig wi-fi... har bestilt den, har fått beskjed at jeg får den i morgen så jeg skal prøve å skrive mere om saken så fort som mulig. og btw, 2.2 er ikke så veldig gammeldags, det er ikke så mange mobiler på markede som har nyere versjoner, de fleste har 2.1 eller 2.2

Lenke til kommentar
Laster opp så fort DSL-linja takler her... Ser absolutt lovende ut dette. Helt på linje med HTC Desiren min med stock ROM.

 

At telefonen ikke er treg rett fra esken med en 800Mhz CPU burde vel ikke overraske..? Men mtp. hvor sent ute den er i forhold til feks Nexus one er det ikke veeldig overraskende at man har klart å få lagd en billig telefon med nesten samme specs.

Det som gjør den imponerende er prisen sammenlignet med konkurrentene i mellom segmentet!

Lenke til kommentar
Laster opp så fort DSL-linja takler her... Ser absolutt lovende ut dette. Helt på linje med HTC Desiren min med stock ROM.

 

At telefonen ikke er treg rett fra esken med en 800Mhz CPU burde vel ikke overraske..? Men mtp. hvor sent ute den er i forhold til feks Nexus one er det ikke veeldig overraskende at man har klart å få lagd en billig telefon med nesten samme specs.

Det som gjør den imponerende er prisen sammenlignet med konkurrentene i mellom segmentet!

 

Den har bedre specs enn HTC Desire/Nexus One. Selv om den er lavere klokket så er den nyere og raskere per klokkesykel.

Endret av Løve
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...