Gå til innhold

Neste Iphone uten hjem-knapp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hvis hele skjermen dekker framsiden vil det bli nærmest umulig å betjene iPad. iPad er jo designet for å holdes i alle retninger, og kanten rundt skjermen gjør at fingrene ikke så lett kommer borti skjermen. Håper at jeg slipper å ha noen få milimeter der fingrene kan hvile. Da må jeg se hvor jeg plasserer fingrene hver gang jeg skal ta den opp.

Lenke til kommentar

Men hvis hele skjermen dekker framsiden vil det bli nærmest umulig å betjene iPad. iPad er jo designet for å holdes i alle retninger, og kanten rundt skjermen gjør at fingrene ikke så lett kommer borti skjermen. Håper at jeg slipper å ha noen få milimeter der fingrene kan hvile. Da må jeg se hvor jeg plasserer fingrene hver gang jeg skal ta den opp.

 

Det blåser jeg i. Jeg vil ha stor skjerm, slik som HD2, HD7, Galaxy S og Desire HD.

Det er nettopp derfor jeg har en av dem.

 

Jeg ønsker ikke å starte en fanboy-war nå, men stor skjerm og minimalt med ramme er faktisk en svært viktig faktor for meg.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Men hvis hele skjermen dekker framsiden vil det bli nærmest umulig å betjene iPad. iPad er jo designet for å holdes i alle retninger, og kanten rundt skjermen gjør at fingrene ikke så lett kommer borti skjermen. Håper at jeg slipper å ha noen få milimeter der fingrene kan hvile. Da må jeg se hvor jeg plasserer fingrene hver gang jeg skal ta den opp.

 

Det blåser jeg i. Jeg vil ha stor skjerm, slik som HD2, HD7, Galaxy S og Desire HD.

 

Nå vet jeg ikke dimensjonene på hendene dine, men jeg kan ikke holde en ipad slik jeg holder en galaxy S

Lenke til kommentar

Det GÅR an å ha skjerm helt ut til kanten uten at det nødvendigvis er noen knapper/ikoner man uheldigvis kommer borti. Alt er avhengig av hvordan utviklerne løser dette. Widgets etc kan plasseres 2cm unna ramma, men leser man nyheter/ser på bilder etc så kan hele skjermen benyttes.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...