Gå til innhold

Nexus S til Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes disse telefonenene ser helt greie ut jeg og stort sett like alle sammen bortsett fra fargen. Har en gammel G900 fra sony-ericcson som  kanskje har hatt det fineste designet jeg har hatt på noen telefon (ligner i og for seg litt på iPhone 4), men er jo ikke store forskjellene, og ihvertfall ikke det som står høyest på min prioriteringsliste når jeg skaffer en telefon.

Lenke til kommentar

Kommer sannsynlig til å oppgradere min samsung galaxy s til nexus s, selv om det ikke er noen stor oppgradering, (specsa er vel så og si lik), men jeg er dritlei av det treige laggete systemet som er på SGS. Blir deilig å kunne få det nyesta av oppdatering uten å måtte vente i mange måneder på noe som blir utsett og utsett. At specsa er såpass like vil sikkert også føre til mye custom stock roms til Galaxy S telefonene. Blir spennede å se fremover :)

Endret av ironman666
Lenke til kommentar

En galaxy s + NFC + Kamera lys + styggere utseende. Ikke mye nytt her nei..

 

Også:

Ryktene som Super-AMOLED2-skjerm og tokjerneprosessor er fortsatt verken bekreftet eller avkreftet så vi får bare følge med og oppdatere så snart mer informasjon blir tilgjengelig.

 

Om dere ikke var klar over det, så er det offisielle tech specs ute:

http://www.google.co...s/#!/tech-specs

 

 

EDIT: var litt sen med den linken.. jaja

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...