Gå til innhold

Lynrask USB 3.0 enhet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruk av ordet «teknologier» gjør meg seriøst en blanding av kvalm og irritert.

 

Hva er tilgangstider på denne enheten? Random 4k write? Lag en nyhetssak av det når slike relevante tall er på bordet og ikke bare oversett en produsents pressemelding og ta utsagn for god fisk.

 

Jeg skal når jeg får tid seriøst lage et Greasemoneky-script som ikke bare fjerner reklame, men også statistikktrackere fra nettverkets nyhetssider, for jeg _nekter_ å la mine sidevisninger av nyhetssakene produsert her de siste årene indikere at dette er noe jeg ønsker å lese.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bruk av ordet «teknologier» gjør meg seriøst en blanding av kvalm og irritert.

 

Hva er tilgangstider på denne enheten? Random 4k write? Lag en nyhetssak av det når slike relevante tall er på bordet og ikke bare oversett en produsents pressemelding og ta utsagn for god fisk...

 

Arsæll strikes again! Kvantitet over kvalitet.

Endret av astrogreek
Lenke til kommentar

Off topic: Jeg svinger pisken i retning skribenten/journalisten og slår til..

 

on topic: Denne må vel være beregnet på en spesiell nisje av markedet?

Kan ikke helt se for meg å betale så mye for en liten usb stick når jeg kan få mye mer for pengene ved å velge andre alternativer.. USB 3.0 er også litt waste når det bare er snakk om 30 - 120 GB så lenge man ikke sitter på en haug med SSD enheter evt har et heftig RAID oppsett som klarer å trøkke ivei 200 MB/s.

 

Sikkert en fin start på de nye standardene som kommer inn i usb pinner, men alt for dyrt da gett.

Lenke til kommentar

Ziggy, det er jo ikke værre enn å putte en SandForce SSD i et 2,5" USB3/eSATA kabinett så får du ytelse som er bedre i praksis (IOPS) til halvparten av prisen.

Fordelen denne har er størrelsen og at den får all strømmen den trenger gjennom USB.

Jeg har en 2,5" HDD i et eksternt USB/eSATA-kabinett og det får all strømmen gjennom èn USB-port. Nå er det bare snakk om USB2.0, så jeg bruker eSATA og må derfor bruke en USBport i tillegg, men det går fint å bare benytte seg av èn USBport til både strøm og data. Regner med dette vil fungere fint også med USB3.0?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...