Gå til innhold

Heftig spesifikasjonsliste for Nokia N9 lekket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men Nokia presterer å fortsette å produsere telefoner som ser ut som reale gubbetelefoner. Når skal de gjøre radikale endringer i utseendet som gjør at det ser ut som den er av høyere kvalitet, samt at den ikke ser ut som noe fra 90 tallet?

N9 designet blir ofte sammenlignet med iBook Pro, og Apple får da mye skryt for design?

Den største feilen til Nokia er at de holder hardt på Symbian.

Ville aldri vurdert den bare pga oset...

Som det ble nevt to poster over, så kjører den MeeGo. :)

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Men Nokia presterer å fortsette å produsere telefoner som ser ut som reale gubbetelefoner. Når skal de gjøre radikale endringer i utseendet som gjør at det ser ut som den er av høyere kvalitet, samt at den ikke ser ut som noe fra 90 tallet?

N9 designet blir ofte sammenlignet med iBook Pro, og Apple får da mye skryt for design?

Den største feilen til Nokia er at de holder hardt på Symbian.

Ville aldri vurdert den bare pga oset...

Som det ble nevt to poster over, så kjører den MeeGo. :)

Om noen sier at det ligner på en ibook pro, så betyr ikke det automatisk at den ser bra ut. Designet er kjedelig og ser ikke ut som den oser av kvalitet akkurat. Dette er selvfølgelig min mening, så får andre vurdere det på sin måte :)

Lenke til kommentar

*

Om noen sier at det ligner på en ibook pro, så betyr ikke det automatisk at den ser bra ut. Designet er kjedelig og ser ikke ut som den oser av kvalitet akkurat. Dette er selvfølgelig min mening, så får andre vurdere det på sin måte :)

Så sant, så sant, var bare en observasjon.

Har selv ikke klart og bestemme meg om jeg liker designet eller ikke. ;)

Lenke til kommentar

Håper denne telefonen fra Nokia virkelig gjør et stort løft og at mye endrer seg til den endelige telefonen. De trenger det ettersom de ligger milevis bak HTC, Samsung, SE og apple. Det i både design, brukervennlighet og kvalitet.

 

Kan også nevne at noen ganger er det vanskelig å se hvilken gruppe de sikter seg inn på. Enten har telefonene deres lite funksjoner, eller så har de alt. Vanskelig å finne en telefon beregnet på den generelle bruker.

Lenke til kommentar

Vel har solgt endel av dem, og det endte med at vi sluttet å ta den inn. Lite brukervennlig (ergo vi måtte lære opp kunder) og mye feil på den.

 

Å kjempe om en liten gruppe brukere som foretrekker Linux baserte OS er i praksis selvdestruktivt for et konsern som Nokia. De MÅ tenke nytt og stort nå. Flere og flere kunder her går vekk fra nokia siden de har insett hvor mye de henger etter.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...