Gå til innhold

Pro Evolution Soccer 2011


PES  

45 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe PES?

  2. 2. Blir PES 11 bedre enn FIFA 11?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Jeg svarte "vet ikke" på begge spørsmålene. Jeg har kjøpt PES på lanseringsdagen hver gang de seneste årene. Men jeg syns PES 2009 og 2010 skuffet veldig. PES 4, PES 6 og PES 2008 er mine definitive PES-favoritter.

Jeg håper PES-serien slår kraftig tilbake i år. FIFA er alt for forutsigbart og kjedelig, etter min smak. Jeg savner et skikkelig bra fotballspill.

Jeg kommer nok til å prøve demoen før jeg bestemmer meg i år.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

 

Jeg håper PES-serien slår kraftig tilbake i år. FIFA er alt for forutsigbart og kjedelig, etter min smak. Jeg savner et skikkelig bra fotballspill.

 

 

Forutsigbart og kjedelig? Hva er det du er ute etter da, folk med grønnmaling i trynet som kaller inn flyartilleri? Det er FOTBALL, og kjøper du Fifa og sikkert også PES så forventer du å få ett fotballspill, hverken mer eller mindre.

 

Hadde noen PES utgaver da de var på PS2, men syns ikke noe spec om det lenger, sett den traileren der noen ganger nå, og eg syns bare at det hovedsakelig går tregere enn det burde, alt oppleves som det er i slow motion.

 

Eg sverger til Fifa, og ikke for den grunn, men eg ser ikke at PES skal være noen utfordrer i år heller, men det er bra at de to spec hele tiden prøver å overgå hverandre, fordi det er vi forbrukerene som tjener på det i form av bedre og bedre spill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Nja. Jeg syns det skjer det samme hele tiden i FIFA. Spill gjennom stopperne og scoring alene med keeper. Har spilt en del på Xbox LIVE mot andre og og det er som regel det som skjer. Pluss andre ting jeg ikke liker ved FIFA. Men nå er dette en PES-tråd, ikke en PES vs FIFA-tråd, så jeg stopper der.

 

Er uansett spent på hva Konami får til i år, men det bør være en kraftig forbedring fra 2010 om jeg skal bli interessert.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Gleder meg sykt til pes 2011.. Iår har det blitt mer Fifa for min del , men har stort tro på at PES iår kan overraske. Vi alle husker ”glandsårene” til pes. (PES 5 OG 6).

 

Jeg tror det er siste sjanse til Konami og co til og virkelig levere et ordentlig bra fotballspill. Nå eller aldri.

Lenke til kommentar

Håper inderlig at PES kommer tilbake i form igjen nå. Savner veldig tiden med PES på PS2, med PES 5 og 6 som høydepunktene. Er litt enig i at FIFA er litt forutsigbart og kjedelig. Det er liksom samme oppbyggingen av spillet hver gang, og alle spillere og lag føles relativt like. Nå er FIFA likevel ufattelig polert og har masse ekstra modes og features PES mangler. PES 2010 har ræva keepere og dommer, mens friheten i bevegelse og pasninger manglet i takt med litt dårlig animasjon. Virker som dette nå blir fikset.

 

PES har alltid vært best på å få spillerne til å føles som seg selv. Mye mer personlighet i måten de spiller på. Man merker stor forskjell på Messi og Heskey, ikke bare på fart og styrke. Lurer på hvordan personality+ funker i FIFA.

 

Det har vært 3 år med dårlige versjoner. Få en slutt på denne elendigheten Konami, dere kan greie det!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Jeg er ganske sikker på at pes tilhengere kommer til å bli fornøyde med det kommende spillet. Men om PES2011 blir bedre enn FIFA 11, det er jeg usikker på. Men lar tvilen over dette komme til gode :D

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

PES 2011 Roundtable

IGN's team of PES fans report back on Konami's reboot.

 

After years of lagging behind in the fight for football domination, PES is undergoing something of a reboot. Yes, you've heard this before – maybe last year or even the one before it, and after a series of games that made only baby steps in moving forward you can be excused for a little cynicism. But trust us; we've played it and it's mighty different. But is it any good?

 

IGN UK's Alex, Dan, Nihal and Martin – all PES fans in various states of either addiction or rehabilitation – spent an afternoon in the company of PES 2011, engaged in virtual battle and coming to terms with varying degrees of success with the game's new systems. We played Garth Crooks and rounded up their post match thoughts.

 

http://ps3.ign.com/articles/110/1105728p1.html

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Pes6 er nok et av mine favorittspill noensinne, men etter pes08, 09 og 10, gikk jeg for første gang siden 2001 til anskaffelse av fifa, og deretter vmspillet, hvo sistnevnte faktisk var ganske bra. I år kommer jeg til å kjøpe begge, men jeg håper virkelig Konami har tatt seg sammen, for de siste årene har vært triste. Det tristeste er kanskje at jeg nå etter å ha nesten kun spilt fifa siden desember, sliter med flyten på kontrollene når jeg skal spille pes igjen. Flere som sliter med det samme? Har konfigurert fifakontrollene etter pes, så nå er jeg en slags hybrid som sliter litt med begge deler. Sukk.

Lenke til kommentar

Okei, ganske mange updates her nå...

 

MLO Betaen er i gang, og yours truly fikk selvfølgelig som alltid beta-kode. Har spilt en del kamper nå og dannet meg litt inntrykk og vil dele det etterhvert.

 

Offisiell release-dato er også klar, det er ikke 22. Oktober som det står, men 30. September! Veldig mye tidligere enn vanlig altså, og dagen før FIFA11.

 

Det har kommet masser av annet nytt også, som f.eks en ny video(en del gammelt materiale) og flere nye screenshots.

 

Mange totalt latterlige bilder i både videoen og i screenshotsene. Ikke latterlig dårlig, men latterlig siden det er så mye ekstra tull man kan kjøpe i PES-shop :p

 

Kommer med updates fra betaen etterhvert, når jeg gidder :p Mye å bli vant til, det skal jeg si deg.

 

Offisielt cover:

 

40856_420800139326_280573964326_5001784_4722568_n.jpg

Endret av Maefteda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...