Gå til innhold

Alt-i-ett fra MSI


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er reklamens makt. flere ting tyder på at så lange det er kjente personer , firmaer el,l som står bak så kjøper folk det neste uansett pris uten å tenke på den egentlige verdien . det er noe nytt som sikker eer eklusivt ( p.g. a. prisen) . da må man bare ha det. til og begynne med kan det også se ut som mange tror de har bruk for det , men etter en stund bruker de det ikke lenger. mange tror at Ipad skal erstatte den bærbare nett pcen sin . men det funger bare delvis så de fleste faller nok av lasset etter hvert. noen vil nok forsette å bruke tingesten men de fleste har nok ente sluttet å bruke den eller funne noe annet som fungere bedre det er nok alternativene både MSI og andre prøver seg på nå.

Lenke til kommentar

Jeg tror det er ganske mange som har bærbare PCer stående på samme flekken i årevis fordi utvalget av alt-i-ett maskiner har vært for dårlig.

 

Ellers så synes jeg frittstående skjermer med touch er alt for dyrt og vanskelig å få tak i. Så jeg ser for meg at en del vil kjøpe alt-i-ett i mangel av utvalg og gode priser på touch-skjermer.

Lenke til kommentar

sjønner ikke at folk gidder og bruke penger på iPad, Alt-i-ett dingser, når nesten samtlige har bærbar pc, som gjør samme jobben bedre?

Enig, selv om jeg heller går for stasjonær.

Jeg vil ikke ha meg en Ipad før det er sikkert at man kan installere Win7 på en som fungerer glatt; eller så kan jeg jo bare kjøpe en annen Pad som har win7 fungerende.

Men nå er ikke jeg så hekta, så over og ut!

Lenke til kommentar

blir det ikke slik art man kjøper noe som skal fungere som alt-i-ett som fungerer bare an stund .

 

man kjøper dingsen som funger til det man ønsker , men etter en stund ( noen år ) så endrer kravene seg .

man finner også ut at i praksis kan den heller ikke oppgraderes til de nye fusjonene.

 

eksempelvis så må Apple ender på flere ting slik at folk slipper å være i deres jerngrep slik at man kan hente applikasjoner fra mange flere hold.

( dette gjelder Ipad )

Lenke til kommentar

sjønner ikke at folk gidder og bruke penger på iPad, Alt-i-ett dingser, når nesten samtlige har bærbar pc, som gjør samme jobben bedre?

 

 

Kjøpte en MSI Windtop i julegave til min mor og hun liker ihvertfall sin svært godt. Dette er yppelige desktop erstatninger for de som ikke trenger en high-end gaming maskin. Og de fungerer ypperlig som HTPC også.

 

Alternativet er selvfølgelig en laptop, men ser ikke helt poenget med en laptop med 20" skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...