Gå til innhold

Brød, melk og Spotify


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror egentlig at Spotify premium salget vil ta av etterhvert, dette er jo egentlig veldig nytt (2 år er ingenting mot utallige år med cd/kassett/plate/osv. salg)

 

Gikk fra gratiskonto til premium sist helg selv, dette har eg ikke angret et sekund på, og helt klart noe eg kan bruke 99 kroner i måneden til.

Lenke til kommentar

Helt klart. Savner ikke Jonathan ett sekund. Tror mange flere har råd til å spandere en hundrings i måneden på dette.

 

Blir spesielt opprørt når jeg vandrer rundt på diverse butikker i sentrum og plutselig får en Spotify-reklame i fleisen. Gjerrige knarker.

 

Haha er det mulig..

 

 

Men bra tiltak! :D har enda ikke prøvd spotify premium, men tror jeg skal kjøpe i den nærmeste fremtid.

Lenke til kommentar

Hadde vært moro å se statistikk på hvor mange som kjøper premium som går tilbake til gratisalternativet. Var selv skeptisk til premium, men angrer ikke et sekund på at jeg oppgraderte. Kr 99,- pr mnd er det uten tvil verdt. Kommer trolig til å beholde dette i lange tider (les: til det kommer noe bedre).

Lenke til kommentar

Savner ikke Jonathan ett sekund.

Ikke jeg heller. Men det er fordi de har bytta han ut.

 

Men det hjelper ikke det når de bytta til "Tone Damli Aaberge fra Burgar King" :p

Føler at ho er ENDA verre. *grrr*

Helt enig! :p Hun var mye bedre når hun snakket engelsk! Den norske høres helt teit ut, blant annet fordi manuset er gjentakende og dårlig. :/

 

Men uansett, synes det er utrolig flott at Spotify selges i butikker. Håper slikt fortsettes med i fremtiden! Vil ikke at alt skal bli "nettbasert"! Jeg liker CD plater, DVD plater(med spill på), Blu-Ray plater etc! Har på følelsen at dette snart ser slutten.

Lenke til kommentar

Spotify virker greit nok på pc, men hva med portable enheter? Hvis de skal streame til dem også blir det fort penger av det også. Hvis man fremdeles må kjøpe musikken til den portable spilleren faller grunnlaget bort.

 

Hvordan fungerer forresten spotify med tanke på artistene? Får de betaling som en andel regnet ut fra penger inn siste måned dividert med antall låter som blir spilt av? Eller går alt rett i bøtta til plateselskapene?

Lenke til kommentar

Spotify premium er 100% verdt hver ei krone. Helt fantastisk å benytte på stuepc koblet opp på anlegg. Og til prisen av ei halv CD, så har man i teorien en milliard CD'er.

 

Løp og kjøp! Og til de som ikke vet det ennå, man kan også bruke Spotify Premium offline. Berga meg mange ganger på hytta og borte fra hjemmet generelt. Nedlasting av musikk er helt ut nå. Om jeg ønsker å høre en sang så tar det vel 0,2 sekunder fra play er trykket til avspilling. Ingen flere torrents som er døde eller har 0,2kB/sek nedlastingshastighet for min del. Har man fest, så slipper folk å vente til stengetid før musikkønsket deres kan spilles. Årtiets produkt rett og slett.

Lenke til kommentar

Spotify virker greit nok på pc, men hva med portable enheter? Hvis de skal streame til dem også blir det fort penger av det også. Hvis man fremdeles må kjøpe musikken til den portable spilleren faller grunnlaget bort.

 

Her er det noen som ikke har fulgt med i timen. På Android/Iphone/Symbian telefoner har Spotify gitt folk muligheten til å laste ned sangene. Så lenge man har premiumkonto så klart. Veldig enkelt å greit. Man streamer ikke da ikke hele spillelisten sin ;)

Lenke til kommentar

jeg har spotify premium på min nokia 5230. og jeg merker at jeg nå angrer på at jeg ikke kjøpte en telefon med WIFI ang. dette. hadde en nokia 5800 før jul men denne døde brått av hissig hjernedrypp. så fort jeg finner en måte å kopiere over hele spotifylisten min slik at jeg kan spille av dette offline på telefonen min så skal jeg gjøre det. nokia pc suite etc.. oh yeah. trenger selvfølgelig micro usb til det tullet der :]

Lenke til kommentar

jeg har spotify premium på min nokia 5230. og jeg merker at jeg nå angrer på at jeg ikke kjøpte en telefon med WIFI ang. dette. hadde en nokia 5800 før jul men denne døde brått av hissig hjernedrypp. så fort jeg finner en måte å kopiere over hele spotifylisten min slik at jeg kan spille av dette offline på telefonen min så skal jeg gjøre det. nokia pc suite etc.. oh yeah. trenger selvfølgelig micro usb til det tullet der :]

Så lenge du har Spotify-applikasjonen installert, og aller helst tilgang til WIFI, så trenger du ikke noe mer. Bare lag spillelister på PCen, også velger du hvilke spillelister som du ønsker å laste ned til telefonen. Fungerer fint som snus på min Nokia E51 i hvert fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...