Gå til innhold

Test: Opera Mini 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Opera leveres i forskjellige versjoner avhengig av hvordan telefon du har.

 

Det er en ting når kvisete fjortiser ikke kan forskjellen på hvilken, hvordan og hvem. Men journalister burde vite det synes jeg.

 

(jeg pleier ikke komme med sånne rette innlegg, da jeg er fryktelig dårlig til å skrive selv, men akrobat disse feilene irriterer meg såpass mye at jeg ikke klarte å dy meg.)

Endret av kule-ku
Lenke til kommentar

Ingen vits å begynne å diskutere amobils testing av mobiler i en artikkel om en nettleser så den diskusjonen ender her. Skulle noen kjenne suget så tenk dere om to ganger da det fort kan vanke en liten advarsel eller 24-timers pause fra forumet :)

 

Minner også om at trollanklager er noe som skal rapporteres, ikke slenges ut i tråden da dette regnes som personangrep.

 

Jeg har ryddet litt opp i tråden. Tilbakemeldinger tas på PM og ikke i tråden ;)

Lenke til kommentar

Skal sies at Opera Mobile har ca 2 sekunder oppstartstid på min Nokia men så er det laget spessielt for den telefonen så å sammenligne det med Opera mini som er java blir feil

 

Akkurat ja. Men hvor lang tid bruker du på å laste inn amobil.no, via WiFi? Og hvilken Nokia snakker vi om?

Endret av poe
Lenke til kommentar
Opera leveres i forskjellige versjoner avhengig av hvordan telefon du har.

 

Det er en ting når kvisete fjortiser ikke kan forskjellen på hvilken, hvordan og hvem. Men journalister burde vite det synes jeg.

 

(jeg pleier ikke komme med sånne rette innlegg, da jeg er fryktelig dårlig til å skrive selv, men akrobat disse feilene irriterer meg såpass mye at jeg ikke klarte å dy meg.)

Hva var feil her?

Lenke til kommentar
Opera leveres i forskjellige versjoner avhengig av hvordan telefon du har.

 

Det er en ting når kvisete fjortiser ikke kan forskjellen på hvilken, hvordan og hvem. Men journalister burde vite det synes jeg.

 

(jeg pleier ikke komme med sånne rette innlegg, da jeg er fryktelig dårlig til å skrive selv, men akrobat disse feilene irriterer meg såpass mye at jeg ikke klarte å dy meg.)

Hva var feil her?

 

Nei ikke vet jeg, men jeg ville brukt hvilken i stedet for hvordan.

Lenke til kommentar

Aha, jeg trodde det gikk på at det var feil med forskjellige versjoner av Opera, og ble da naturligvis noe forvirret.

 

Bruken av hvordan fremfor hvilken i denne sammenhengen skyldes vel at det ikke er om du har modell X eller Y som er spørsmålet, men hvordan type telefon du har, altså hvilket OS telefonen din kjører.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...