Gå til innhold

Nexus One - Google telefonen - Noen med på Powerbuy?


Anbefalte innlegg

Jeg er nå på vei til England, et av de 4 landene det går ann å bestille Google telefonen Nexus One i. Dette er den kraftigste og mest avanserte Android telefonen til dags dato, den eneste med Android 2.1 og selges direkte fra Google. Sjekk google.com/phone for mer info. Dette er virkelig det heteste og rimeligste man kan få i dag.

 

Jeg har tenkt å ta med en telefon hjem til meg selv, men får plass til minst et par telefoner til på elektronikk-kvota. Hvis det er noen som er interessert så send meg gjerne en PM.

Hvis det er veldig mange som er interessert så skal jeg kanskje en tur til veldig snart så ta kontakt. Vi kan ikke vente til Google får rævva i gir med å prøve denne her i Norge :)

Endret av egbertz
Endret emnetittel til å inkludere powerbuy - TSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2.1 selvfølgelig.

Ja det finnes nok andre muligheter, men jeg tror dette er en enkel løsning. Løsninger som jet-carrier er ofte kostbare krever registrering og risikerer å ende opp med store frakt og tollkostnader.

Uansett, det er bare en tjeneste jeg tilbyr de som er interessert.

Lenke til kommentar

Hei, jeg har tenkt til å kjøpe denne telefonen.

men før jeg skal det, har jeg noen spørsmål:

1. Hvordan fungerer garanti og reklamasjonsrett når du kjøper den i utlandet, og vil jeg kunne reklamere til google norge eller kun det landet du kjøper den fra.

2. Vil google norge tilby service?

3. Vil 3g fungere i norge, eller vil man bare kunne bruke edge?

 

forøvrig er jeg interessert i tilbudet ditt!

Endret av fredrik5
Lenke til kommentar
Telefonen selges bare online, så med mindre du skal oppholde deg lenge i England tror jeg dette blir bomtur. :ermm:

 

Ja jeg blir i England lenge nok, har adresse der og alt. Alt er gjennomtenkt. Jeg tror dette er den raskeste og greieste måten å få telefonen på. Jeg bestiller de i dag så det er bare å slenge seg på!

Lenke til kommentar

Hei.

 

Nå har jeg bestilt kvota. 5 telefoner. Jeg blir i England til jeg får de levert. Det er ingen som vet nøyaktig hvor lang tid det tar enda, men med DHL ekspress regner jeg med at det er under en uke.

 

Ja, jeg regget meg på forumet i går. Det betyr ingenting annet enn at jeg er fast leser av Amobil, men ikke så ivrig til å diskutere. Nå fikk jeg likevel en anledning til å bruke forumet.

 

Alle som blir med på Powerbuy får selvfølgelig full info og gjerne et nummer jeg kan nås på.

 

Som nevnt. Jeg tar med meg 5 telefoner. Det betyr at hvis du vil få en av de, så bør du være rask å sende meg en PM.

Lenke til kommentar
Hva skal du ha for telefonen da egbertz? Kan de hentes hos deg når du er tilbake?

 

Jeg kan levere de direkte i Oslo når jeg kommer tilbake (senest i begynnelsen av uke 3).

 

Den endelige prisen er ikke helt avgjort enda, pga. at gebyrer, britisk moms o.l. ikke betales før ankomst. Send meg en PM om du er interessert så holder jeg deg oppdatert om alle detaljene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...