Gå til innhold

Chrome 4.0 beta kan lastes ned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, innlogging med skandiabanken vanlig innlogging har fungert i noen måneder nå (i utviklerutgaven av chrome). Bankid fungerer også. Ellers gleder jeg meg til utvidelser blir aktivert så jeg får adblock. Jeg har sjøl skrevet en liten utvidelse for å stoppe flashannonser i mellomtida (men den fungerer bare med devutgaven av chrome naturlig nok)

Endret av dabear
Lenke til kommentar

Jeg har også brukt Chrome med Skandiabanken ei stund. Men har i siste utviklerversjon fått trøbbel med DNB og Harstad Sparebank (Terra). Jeg tror det har mer å si hvilken versjon av Java man har installert. Tidligere funka alle nettbankene mine i Chrome. Høres bra ut at Chrome får en "java-boost" så blir det enda mer fart i javaapplikasjonene (begynner å bli rimelig mange nå!)

Lenke til kommentar
Ja, innlogging med skandiabanken vanlig innlogging har fungert i noen måneder nå (i utviklerutgaven av chrome). Bankid fungerer også. Ellers gleder jeg meg til utvidelser blir aktivert så jeg får adblock. Jeg har sjøl skrevet en liten utvidelse for å stoppe flashannonser i mellomtida (men den fungerer bare med devutgaven av chrome naturlig nok)

 

hey, det er mange måter å fjerne reklame på i chrome. privoxy ble min favoritt. for den funker i alle programmer du kobler opp mot den.

Lenke til kommentar

bokmerkesynking var utrolig tøft, testa det på to pcer, og det går omtrent 1sec fra et bokmerke blir lagt til eller slettet til det oppdateres på den andre pcen :thumbup: synd bokmerkesynking ikke funker med linuxversjonen. Hadde også vert tøft om det hadde vert støtte for flere bokmerkeprofiler siden jeg og bror min bruker samme pc og samme bruker...

Lenke til kommentar
Og flash har kommet til chrome i linux? sist gang jeg testet var det ikke flash

 

Sitter med både 64-bit flash og java her i Ubuntu 9.10.

Flash og java funker i FF3.5/Opera10.1/Chrome 4.0b, men jeg har litt problemer med å få til java i Chrome. Begge er jo i beta, så litt gnøkk må man vel regne med :-P

Lenke til kommentar

1. ønsker meg bokmerkesynkronisering med foxmarks e.l., ettersom jeg bruker firefox oftere enn chrome (og ønsker samme bokmerker i begge programmer).

 

2. digg å se at skandiabanken og bank of montreal nå funker i chrome (det er over 1 år siden sist jeg prøvde chrome - da droppet jeg programmet fullstendig siden skandiabanken ikke funket).

 

3. jeg irriterer meg stadig over lenker som åpnes i "nytt vindu" i stedet for i "ny fane" - på vanlige lenker kan man høyreklikke og velge "ny fane" men på enkelte knapper (i javascript e.l.) kan man ikke det. ønsker meg derfor en mulighet til å velge at alle lenker alltid skal åpnes i ny fane. jeg fant ikke dette under Alternativer - men finnes det noe annet sted?

 

4. av og til inneholder gammeldagse websider (slik som de bl.a. har på universitetet her) faktisk fortsatt rammer/frames - og av og til er menyramma så bred at resten av sida blir ekstremt liten. i firefox har jeg muligheten til å klikke på rammeskillet og gjøre menyen så smal jeg ønsker - men i chrome får jeg ikke til dette og må manuelt finne fram til kilden for den store ramma (ikke så lett når ramma er lagd i javascript på en finurlig måte, men jeg klarer å finne den tilslutt gjennom "Inspiser element") og åpne den adressen i en ny fane. totalt sett blir det altså ganske mye arbeid bare for å få krympet en meny. noen enklere løsning på dette, annet enn å gå tilbake til firefox?

Endret av anderfo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...