Gå til innhold

Voksenlan dundrer videre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Doh! Glemte jo å legge ut teltbildet.. hehe. Kommer nuh!
:thumbup:

 

Tror nesten jeg må værra med på noe slik snart. Ikke minst fordi det er voksne, skikkelige folk og man trenger ikke være redd for at noen stjeler og den slags. Bra arrangement, keep it up. Har aldri hørt om andre voksne som gjør dette utover kompisgjengen.

 

EDIT:

Nå fikk jeg ennå en god grunn til å sette sammen en liten PC gamingboks.

Er det mange som har dratt med seg 360 og/eller PS3? Kanskje tom. Wii Sport Resort (het den så tro) i pauserommet på lerret hehe.

 

Jeg er den "flaue" eier av alle tre konsoller.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Nå fikk jeg ennå en god grunn til å sette sammen en liten PC gamingboks.

MicroATX... hmmpf...

 

Jeg ble inspirert av dette oldies foretaket og starta i formiddag en mod med utgangspunkt i en gammel Copam (du vet "datavarehuset" på Alnabru en gang på 80 tallet). Jeg har til og med en .jpg med orginal BIOS loading screen. Her snakker vi om skikkelig jern!

Lenke til kommentar

:!:

 

Leifeinar:

Av en eller annen grunn mener mange det er mer voksent å skru på bil, gå på jakt eller fiske. Spesielt kvinnfolk er av den mening merkelig nok.

Nei, man får slå et slag for høyere intellektuell utvikling i samfunnet og vise at data også er en god voksen hobby.

 

Hørt om en bekjent fra en kvinne i 40 årene i hans nabolag som hadde utkikk inn til hans hjemmekontor

"Han sitter bare foran PCen hele dagen hmfr"

 

Det hun ikke tenkte på var at han var selvstendig næringsdrivende og har hele ordre og kundeoppfølginssystemet via data og internett. Dette visste hun faktisk men kom alikevel med kommentaren.

 

Men man hører sjelden disse utbryte

"Han står bare i garasjen hele dagen hmfr"

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Hmf!

 

Rolf, vi serverer ikke lunsj. Frokost og lunsj er slått sammen til brunsj. Vafler er kun ment som et supplement :yes:

 

Forøvrig så er karbonadene et produkt fra min mor på nærmere 70' :thumbup:

 

-kokken-

 

Ahhhhh! Jeg var litt usikker på det, er jo uansett bare "klistrelapper" man setter på ting. Godt er det uansett...

Lenke til kommentar

Dette tror jeg nesten en må ta turen til neste gang :) Er kommet i den situasjonen selv at venner og bekjente har fått seg kjerring og "annet viktig å gjøre" og ingen har lyst å dra på Lan lenger. Og det som skjer i nærområdet er liksom for de yngre, sån 14-18 og føler ikke jeg passer helt inn der når nåla bikker 26.

 

Så her blir det å følge med på hjemmesiden når neste event er ;>

Lenke til kommentar

Se her ja!, dette kunne jeg lett blitt med på haddet jeg bare vist det tidligere. Men nå vet jeg i alle fall at det eksisterer så får jeg følge med og stille opp neste gang.

 

Forøvrig er spekemat godt året rundt til alle døgnets tider.

 

edit

Dette tror jeg nesten en må ta turen til neste gang smile.gif Er kommet i den situasjonen selv at venner og bekjente har fått seg kjerring og "annet viktig å gjøre" og ingen har lyst å dra på Lan lenger. Og det som skjer i nærområdet er liksom for de yngre, sån 14-18 og føler ikke jeg passer helt inn der når nåla bikker 26.

 

Jepp, men vi gjør egentlig ikke noe "viktig" det er gørr kjedelige parr midager og parr "fester", forferdelige svigerforeldre besøk i hytt og pine samt div barne aktiviteter (lego land, leke parker osv)... En helg med general snus, islay whisky, spekemat, CSS på Voksen lan haddet vært frelsing for min sjel!.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...