Gå til innhold

Ludo går så det suser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Inntil Ludo er klart best på pris så styrer jeg langt unna. Vollvik er ikke en type jeg er interessert i å sponse med noe som helst inntil produktet hans er best med god margin. Jeg har også mine tvil om langsiktigheten i planene deres, da jeg tror han er inne i det bare for å betale gjelden sin og selge seg ut med millioner på bok.

Lenke til kommentar

Konseptet til Ludo virker bra, men jeg stoler ikke på Idar. Alt går bra i en periode. Visste dere f.eks at han var dagligleder eller eier av en Peppes Pizza restaurant, etter han tok over der var ble det fort negative resultater. Hadde Idar holdt seg unna Ludo, eller hvis han selger seg ut av Ludo en gang, skal jeg kanskje vurdere det

Lenke til kommentar
Konseptet til Ludo virker bra, men jeg stoler ikke på Idar. Alt går bra i en periode. Visste dere f.eks at han var dagligleder eller eier av en Peppes Pizza restaurant, etter han tok over der var ble det fort negative resultater. Hadde Idar holdt seg unna Ludo, eller hvis han selger seg ut av Ludo en gang, skal jeg kanskje vurdere det

 

ja du sier noe der. er vel flaks at han tjente 1 milliard på Chess. må si at det var et forferdelig dårlig resultat :p

Endret av MallRaT
Lenke til kommentar
Mens nå er vi overmette på lavprisleverandører [...]

Prisen kan aldri bli lav nok. Jeg ser det sånn at lavprisleverandørene i dag har normale priser, mens f.eks. Telehor og Netcum har grådig høye priser.

Helt enig, men det må også være sunn konkurranse. Har jo vært flere konkurser i det siste og i lengden kan det ikke være sånn. Da ender det med at kun de store selskapene sitter igjen og prisene igjen begynner å gå opp. Bare se på kveld og helge surfinga som nå telenor og netcom har valgt å sette opp prisen. Ingen andre teleoperatører som tilbyr lignende abb.

Lenke til kommentar
Konseptet til Ludo virker bra, men jeg stoler ikke på Idar. Alt går bra i en periode. Visste dere f.eks at han var dagligleder eller eier av en Peppes Pizza restaurant, etter han tok over der var ble det fort negative resultater. Hadde Idar holdt seg unna Ludo, eller hvis han selger seg ut av Ludo en gang, skal jeg kanskje vurdere det

 

ja du sier noe der. er vel flaks at han tjente 1 milliard på Chess. må si at det var et forferdelig dårlig resultat :p

Ja, jeg tror nok at var litt flaks. Det tok vel ikke mer en noen få år før han hadde klart å rote bort alt.

Lenke til kommentar
Så det er ikke noe å diskutere.

Om du ikke er villig til å diskutere bør du holde dine meninger for deg selv!

 

Så når Telenor ikke lenger får lov til å bruke best på dekning i sin markedsføring så mener du å sitte på dukumentasjon som er bra nok til at Telenor Mobil kan gjenninføre denne påstanden? Det synes jeg er sterkt.

Litt dumt at du ikke har solgt denne informasjonen til Telenor da de sikkert hadde betalt godt for den :-O

 

Tror kanskje du ser deg litt blind på gamle fordommer.

At det er lokale variasjoner er riktig og vil alltid være riktig.

Lenke til kommentar

Jeg uttaler meg utifra uavhengige reelle TESTER, der Telenor vinner.

 

Grunnen til at de ikke får markedsføre seg som "best dekning" er pga det vil finnes enkelte steder der Netcom har best dekning. Men jevnt over HAR Telenor best dekning, det er noe de aller fleste vet og har erfart.

 

Se Mobilt Bredbånd tester, det er entydig Telenor som går av med seier framfor Netcom.

Lenke til kommentar
Jeg uttaler meg utifra uavhengige reelle TESTER, der Telenor vinner.

 

Grunnen til at de ikke får markedsføre seg som "best dekning" er pga det vil finnes enkelte steder der Netcom har best dekning. Men jevnt over HAR Telenor best dekning, det er noe de aller fleste vet og har erfart.

 

Se Mobilt Bredbånd tester, det er entydig Telenor som går av med seier framfor Netcom.

Gidder du å poste noen linker til disse testene eller?

Lenke til kommentar
Jeg uttaler meg utifra uavhengige reelle TESTER, der Telenor vinner.

 

Grunnen til at de ikke får markedsføre seg som "best dekning" er pga det vil finnes enkelte steder der Netcom har best dekning. Men jevnt over HAR Telenor best dekning, det er noe de aller fleste vet og har erfart.

 

Se Mobilt Bredbånd tester, det er entydig Telenor som går av med seier framfor Netcom.

Gidder du å poste noen linker til disse testene eller?

 

http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/0...igh_666484a.pdf

 

http://www.dn.no/dagensit/mobil/article1243834.ece

 

http://www.dagensit.no/mobil/article1537844.ece?jgo=c1_re_

 

F.eks :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...