Gå til innhold

Toshiba lanserer ny nett-PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er så lei av de møkkete maskinene med dårlig oppløsning og skjerm som blir et speil når det kommer lys på den. Er ikke SÅ glad i å se på meg selv hele tiden!

 

Er det klin umulig for disse menneskene å lage en maskin med ordentlig skjerm og god batteritid?

 

Let etter en maskin i kategorien "ultraportabel" i stedet for nett-PC.

Lenke til kommentar
Er det klin umulig for disse menneskene å lage en maskin med ordentlig skjerm og god batteritid?

 

ser man bort fra oppløsning så har min eee dette, skjermen er MEGET lyssterk, et snedig program lar meg styre lysstyken. med et skikkelig batteri er det laaaaaaaaaaang levetid

 

 

mendet er uansett lite nytt og se her. er det pga at intel sitter og drar i trådene? på bildene ser man at det er plass til større skjerm. og litt grafikk ytelse har vel heller aldri drept noen :)

Lenke til kommentar
Men hvordan er forholdet da, da? Trodde da det var mest vanlig med 16:10 eller 16:9, også for netbooks...

Den ER 16:9...

 

Også, hvorfor ser ALLE netbooks like ut? Liten skjerm med tjukk ramme og "pølse-hengsel"

Er det pga. Intels idiotiske begrensninger, eller er det fordi "alle" rusher ut netbooks?

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Er så lei av de møkkete maskinene med dårlig oppløsning og skjerm som blir et speil når det kommer lys på den. Er ikke SÅ glad i å se på meg selv hele tiden!

 

Er det klin umulig for disse menneskene å lage en maskin med ordentlig skjerm og god batteritid?

 

Seconded!

 

Tar nok sin tid, det er jo tross alt snakk om low-grade cheap-ass hoe komponenter. Skal du ha skikkelige specs må du opp i 14-16000 kroner+

Lenke til kommentar
det er jo tross alt snakk om low-grade cheap-ass hoe komponenter.

 

er jo det som er hele greia med low-grade cheap-ass hoe komponenter, da får du et produkt som er Billig. De har lagd en liten og lett maskin som holder til skrivebords bruk og akkurat det. er ikke meningen at det skal yte noe bedre.

 

bortset fra at jeg gjærne skulle sett nvidia sitt ION chipsett i maskinen.

 

slenger på et bilde her fra min kjære eee :)

post-70872-1244664390_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...