Gå til innhold

Til Norge i februar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De mente 7710... Journalister kan jo ikke skrive riktig ;)

 

Når det gjelder tregheten, jeg mener å ha lest noe om at denne har iallefall ikke bedre prosessor enn N95, så det er nok ikke bare software.

Husker ikke helt hvilken de har valgt, men det er vel bare å google for de som vil.

Kutter på prosessor for å få mer ut av batteriene. På tide med nye prosessorer som er strømgjerrige og kjappe?

Lenke til kommentar
Makan til stygg telefon.

 

Smaken er som baken vet du ;)

 

Syntes den var litt treg, noe som er veldig dumt på touch telefoner etter min mening. Men mulig det bare var software på den jeg testet som trengte en update. Men er spent på og få prøve den litt lenger når den kommer på lager :)

 

Nokia telefoner generelt er trege i BETA-fasen, også litt trege rett etter release men blir som oftest drastisk forbedret med gode firmware oppdateringer underveis!

Er også strålende fornøyd med hvordan Nokia fremdeles den dag idag ruller ut firmware oppdateringer til min Nokia N95 rev1! :D

Lenke til kommentar
aaah 7710 haha. den hadde jeg glemt :innocent: det var jo ikke mye telefon..stooor flause for nokia

7710 var aldri noen flause for Nokia. De fikk nok akkurat hva de ønsket ut av den modellen, hverken mer eller mindre. At de som faktisk kjøpte den ikke var strålende fornøyd, kan jeg dog skjønne. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...