Gå til innhold

Netcom senker prisen på Connect


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes dette er veldig bra.

 

Om man nå også kunne fått mobil og datakort på samme abo ville det vært overlegent.

 

 

Det kan du... Legg connect som tileggstjeneste på mobilabo. så oppretter du et tvillingkort

 

Det fungerer for noen men ikke meg, mister samtaler. Har basic på telefonen og premium på laptop.

Telenor sitt "data-tvilling" fungerer glimrende. Men max 10/dagen er ikke så billig som de vil ha det til, om man stort sett bruker mobilen til synk (<100mb/mnd)

Lenke til kommentar
Dette er ikke noen reell prisreduksjon ettersom begrensninger har blitt innført. Begrensningene i volum vil øke inntektene mer enn de reduseres ved reduksjon i faste avgifter. Det skulle ikke forbause meg om de gjør de nye betingelsene gjeldene også for allerede inngåtte kontrakter. Det har de gjort tidligere. (Tilbakevirkende kraft - er det tillatt da?)

 

For 90% prosent av brukerene er dette en reel prisreduksjon målt i kroner og øre på faktura.

Lenke til kommentar

Har Connect Fritid, som er noe av det mest geniale jeg har investert i, og lurer på om det finnes 3G kort (eller hva det nå heter) som man kan sette sim-kortet inni og sette i en laptop via expressport? Har et usb modem, men har bare to usb-porter (HP Mini) og er vannvittig keen på å gjøre den til en "netthvorduenner" pc! :)

Lenke til kommentar
Det fungerer for noen men ikke meg, mister samtaler. Har basic på telefonen og premium på laptop.

 

Heisann!

 

Slå på "samtale venter" på alle sim-kortene, så funker det fint. Det som skjer er at en aktiv datakobling på ett av kortene trigger opptattsignal før det rekker å ringe på de andre kortene. Samtale venter sørger for at det ringer likevel :-)

 

-snubbel

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...